Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
4489 |
2013-04-11 |
XVII AmC 5499/11 "Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów wynikających z realizacji niniejszej umowy jest zgodnie z art. 34 kpc w zw. z art. 454 kc Sąd miejsca wykonania umowy. W przypadku świadczenia na rachunek bankowy...
|
Handel elektroniczny |
4488 |
2013-04-11 |
XVII AmC 5499/11 "W razie odstąpienia od umowy przez Kupującego strony zgodnie postanawiają, że wynikająca z umowy cena promocyjna towaru w kwocie 1 PLN lub wyższej cenie promocyjnej wzrośnie do wysokości wskazanej w cenniku Sprzedającego"
|
Handel elektroniczny |
4487 |
2013-04-11 |
XVII AmC 5499/11 "Zwrot towaru następuje wyłącznie w Biurze Handlowym Sprzedającego za pokwitowaniem, w godzinach pracy biura po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu"
|
Handel elektroniczny |
4486 |
2013-04-11 |
XVII AmC 5499/11 "Umówiony koszt windykacji telefonicznej wynosi 15 zł za każdą przeprowadzoną rozmowę, koszt wysłania korespondencji 20 zł od każdego wysłanego listu"
|
Handel elektroniczny |
4485 |
2013-04-11 |
XVII AmC 1248/12 "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby Emeduza Media"
|
Handel elektroniczny |
4484 |
2013-04-11 |
XVII AmC 1248/12 "Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez pocztę oraz firmy kurierskie"
|
Handel elektroniczny |
4483 |
2013-04-11 |
XVII AmC 1248/12 "W ciągu 10 dni od otrzymania towaru istnieje możliwość jego zwrotu lub wymiany na produkt o innym rozmiarze, kolorze, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, czysty i posiada metki oraz niezniszczone opakowanie. W...
|
Handel elektroniczny |
4482 |
2013-04-11 |
XVII AmC 3535/12 "5. Reklamacje związane z uszkodzeniem mechanicznym podczas transportu będą uwzględniane tylko w przypadku sprawdzenia przez Klienta zawartości przesyłki podczas jej odbioru. Warunkiem przyjęcia takiej reklamacji jest...
|
Handel elektroniczny |
4481 |
2013-04-11 |
XVII AmC 3536/12 "2. La Lill akceptuje zwroty zamówionego towaru bez podawania przyczyn w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów 9 (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22,...
|
Handel elektroniczny |
4480 |
2013-04-11 |
XVII AmC 496/12 "Reklamacje dotyczące uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego transportu przez Pocztę Polską bądź firmę kurierską będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu reklamacyjnego w momencie odbierania przesyłki"
|
Handel elektroniczny |
4479 |
2013-04-11 |
XVII AmC 2197/12 "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu Konkursu zaistniałe z przyczyn technicznych (np. konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu) lub niezależnych od Organizatora"
|
Inne usługi |
4478 |
2013-04-11 |
XVII AmC 3532/12 "Jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od umowy w przeciągu 10 dni, a my oddamy Ci pieniądze za zakupiony towar (koszty przesyłki pokrywa kupujący), towar musi wyglądać jak nowy, nieużywany w oryginalnym...
|
Handel elektroniczny |
4477 |
2013-04-11 |
XVII AmC 3532/12 "Gdy ma miejsce uszkodzenie proszę spisać protokół szkody i natychmiast nas powiadomić w innym przypadku za uszkodzenia mechaniczne nie odpowiadamy"
|
Handel elektroniczny |
4476 |
2013-04-11 |
XVII AmC 3513/12 "Odpowiedzialność Internet Union nie obejmuje utraconych przez Abonenta korzyści"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4475 |
2013-04-10 |
XVII AmC 1965/12 "Kupujący wyraża zgodę i upoważnia Sprzedawcę do:
a) przetwarzania jego danych osobowych przez Sprzedawcę lub podmioty, którym Sprzedawca zleca czynności niezbędne dla wykonania umów zawieranych pomiędzy Kupującym a...
|
Handel elektroniczny |