Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
reklamacja
28.08.2008 08:44

Klient ma zawsze prawo do bezpłatnej reklamacji

Przedsiębiorcy często w sposób niezgodny z przepisami prawa ustalają zasady składania reklamacji.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Matty Symons/Dreamstime.com)

Przedsiębiorcy często w sposób niezgodny z przepisami prawa ustalają zasady składania reklamacji- pisze _ Gazeta Prawna _.

Z raportu przygotowanego przez Urząd Konkurencji i Konsumentów wynika, że najczęstsze uchybienia to wyznaczenie zbyt krótkiego terminu na złożenie reklamacji oraz uzależnienie jej rozpatrzenia od uiszczenia dodatkowej opłaty. Inne działania przedsiębiorców, które mają zniechęcić klientów do składania reklamacji to: obowiązek zrobienia tego w obcym języku oraz uzależnienie jej przyjęcia od spełnienia przez konsumentów dodatkowych nadmiernie uciążliwych formalności. Zdaniem dziennika, takie działania przedsiębiorców sprawiają, że prawo klienta do złożenia reklamacji staje się fikcją.

ZOBACZ TAKŻE:

Tagi: reklamacja, ouokik, wiadomości, wiadmomości, gospodarka, prawo, wiadmości
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz