Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji podatkowych w formie elektronicznej

0
Podziel się:

Dnia 31 grudnia 2010 r. wchodzi w życie Rozporządzenie Ministra Finansówz dnia 2 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru pełnomocnictwa do podpisywania...

Dnia 31 grudnia 2010 r. wchodzi w życie Rozporządzenie Ministra Finansówz dnia 2 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz wzoru zawiadomienia o odwołaniu tego pełnomocnictwa.

Rozporządzenie, wydane na podstawie art. art. 80a § 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60, z późn. zm.), określa wzór pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stanowiący załącznik nr 1 do rozporządzenia. Rozporządzenie określa także wzór zawiadomienia o odwołaniu pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stanowiący załącznik nr 2.

Traci moc rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 8 kwietnia 2009 r. w sprawie wzoru pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz wzoru zawiadomienia o odwołaniu tego pełnomocnictwa (Dz. U. Nr 57, poz. 470).

prawo
ważne terminy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)