Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Zakup z USA przez Internet

0
Podziel się:

Pytanie: Firma polska kupiła z USA "książkę" specjalistyczną w formie pdf - przesłana została mailem. "Książka" służyć będzie celom firmowym. Na dokumencie potwierdzającym zakup wydrukowanym...

Pytanie: Firma polska kupiła z USA "książkę" specjalistyczną w formie pdf - przesłana została mailem. "Książka" służyć będzie celom firmowym. Na dokumencie potwierdzającym zakup wydrukowanym komputerowo z Internetu przez naszą firmę nie ma nazwy sprzedawcy, są dane kupującego - naszej firmy. Innego dokumentu nie mamy. Czy taki dokument wydrukowany przez nas z Internetu może stanowić podstawę do zaksięgowania tego wydatku jako koszt uzyskania przychodów? Jak opodatkować ten zakup, czy wystawić fakturę wewnętrzną?

Odpowiedź: Poniesienie kosztu uzyskania przychodu powinno być właściwie udokumentowane. Podatnik ma bowiem obowiązek udowodnić fakt poniesienia kosztów i ich związek...

prawo podatkowe
porady
prawo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)