Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
prawo podatkowe
04.09.2007 00:00

Zakup z USA przez Internet

Pytanie: Firma polska kupiła z USA "książkę" specjalistyczną w formie pdf - przesłana została mailem. "Książka" służyć będzie celom firmowym. Na dokumencie potwierdzającym zakup wydrukowanym...

Podziel się
Dodaj komentarz

Pytanie: Firma polska kupiła z USA "książkę" specjalistyczną w formie pdf - przesłana została mailem. "Książka" służyć będzie celom firmowym. Na dokumencie potwierdzającym zakup wydrukowanym komputerowo z Internetu przez naszą firmę nie ma nazwy sprzedawcy, są dane kupującego - naszej firmy. Innego dokumentu nie mamy. Czy taki dokument wydrukowany przez nas z Internetu może stanowić podstawę do zaksięgowania tego wydatku jako koszt uzyskania przychodów? Jak opodatkować ten zakup, czy wystawić fakturę wewnętrzną?

Odpowiedź: Poniesienie kosztu uzyskania przychodu powinno być właściwie udokumentowane. Podatnik ma bowiem obowiązek udowodnić fakt poniesienia kosztów i ich związek...

Tagi: prawo podatkowe, porady, prawo
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz