Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Jak zaksięgować depozyt w pkpir?

0
Podziel się:

Pytanie: Do celów prowadzonej działalności gospodarczej wynajmuję biuro w biurowcu (prowadzę działaność gospodarczą, księgę przychodów i rozchodów, jestem podatnikiem VAT). Umowa najmu przewiduje...

Pytanie: Do celów prowadzonej działalności gospodarczej wynajmuję biuro w biurowcu (prowadzę działaność gospodarczą, księgę przychodów i rozchodów, jestem podatnikiem VAT)
. Umowa najmu przewiduje wpłatę depozytu (za 3 miesiące najmu)
, który jest zwracany po zakończeniu okresu najmu. Jak zaksięgować wpłatę depozytu przewidzianego w umowie najmu?

Odpowiedź: Z przedstawionego stanu faktycznego, wynika, że zgodnie z postanowieniami umowy jest Pan zobowiązany do wpłaty depozytu, w związku z najmem lokalu biurowego....

prawo podatkowe
porady
prawo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)