Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Audyt wewnętrzny w gminie

0
Podziel się:

Pytanie: Pracuję w Spółce z o. o. (będąca własnością Urzędu Gminy), dostałam propozycje pracy na stanowisku pracy Audytora wewnętrznego w Urzędzie Gminy. Obecnie nie posiadam odpowiednich uprawnień...

Pytanie: Pracuję w Spółce z o. o. (będąca własnością Urzędu Gminy), dostałam propozycje pracy na stanowisku pracy Audytora wewnętrznego w Urzędzie Gminy. Obecnie nie posiadam odpowiednich uprawnień zawodowych wymaganych przez ustawę o finansach publicznych. Jakie wymagania powinna spełniać osoba zatrudniona na stanowisku audytora wewnętrznego w Urzędzie Gminy? Czy audytor musi być zatrudniony na pełen etat? Czy musi być utworzona specjalna komórka audytu wewnętrznego w jednostce publicznej i kiedy jest to wymagane? Jakie są konsekwencje prawne ze strony Urzędu Miasta zatrudniającego audytora wewnętrznego bez odpowiednich uprawnień, w przypadku kontroli? Jaką odpowiedzialność ponosi osoba (dopiero co zatrudniona) na stanowisko audytora wew. nie spełniająca wymogów ustawowych?

Odpowiedź: W art. 49 ust. 1 ustawy o finansach publicznych wymienione zostały te podmioty w których prowadzenie audytu wewnętrznego jest obowiązkowe. Są to m.in. urzędy...

porady
prawo administracyjne
prawo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)