Pytanie: Zatrudniam w mojej firmie 6 pracowników. Od 01.03.2006 r. przyjęta została pracownica na czas określony do 28.02.2007 r. Po miesiącu zatrudnienia pracownica dostarczyła druk L-4 z kodem B (ciąża). W czerwcu 2006 r. została przeprowadzona kontrola ZUS, a w lipcu otrzymaliśmy decyję ZUS, że zatrudnienie miało na celu otrzymanie zasiłku macierzyńskiego i nie wypłaci on żadnego zasiłku. Pracownica odwołała się od tej decyzji do sądu. Dowiedziałem się, że pracownica wycofała sprawę z sądu, ale oficjalnie pracodawca nie otrzymał żadnego pisma od ZUS i sądu. Kto jest zobowiązany powiadomić pracodawcę o zakończeniu sprawy - ZUS, czy sąd? W jakim terminie musi zostać powiadomiony pracodawca o zakończeniu sprawy?
Odpowiedź: Zgodnie z art. 47711 kodeksu postępowania cywilnego, stronami postępowania toczącego się w sądzie okręgowym z odwołania ubezpieczonego od decyzji Zakładu...