Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
4999 |
2013-06-25 |
XVII AmC 2435/12 "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości w działaniu Firmy zajmującej się dostarczaniem nagród (...)"
|
Inne usługi |
4998 |
2013-06-25 |
XVII AmC 2208/12, XVII AmC 2209/12, XVII AmC 2210/12, XVII AmC 2211/12, XVII AmC 2212/12,XVII AmC 2213/12 "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za doręczenie, prawidłowość i terminowość doręczenia przez operatorów telefonicznych, pocztę czy kurierów, listów czy innych przesyłek wysłanych w związku z niniejszą loterią. Wszystkie...
|
Inne usługi |
4997 |
2013-06-25 |
XVII AmC 1115/12 "Pośrednik jest uprawniony także do udostępniania i przetwarzania danych osobowych Zamawiającego również w ramach sieci teleinformatycznej podmiotom, którym informacje te są niezbędne w celu sfinalizowania transakcji obrotu...
|
Nieruchomości |
4996 |
2013-06-25 |
XVII AmC 1100/12 "Sprzedający zapłaci Nabywcy karę umowną za zwłokę w zawarciu przyrzeczonej umowy sprzedaży wobec terminu określonego w § 2 ust. 1 (z zastrzeżeniem poniższego ust. 2), w wysokości równej odsetkom ustawowym od dokonanych przez...
|
Nieruchomości |
4995 |
2013-06-25 |
XVII AmC 1099/12 "Strony zgodnie ustalają, że w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawnych w zakresie stawek podatku od towarów i usług w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, cena określona w §2 może ulec zmianie...
|
Nieruchomości |
4994 |
2013-06-25 |
XVII AmC 368/12 "SKLEP uchyla się od skutków pomyłek w opisach produktów oraz zastrzega sobie prawo do wystąpienia rozbieżności w wyglądzie produktów wynikających ze zdjęć przedstawionych na stronie www.domarket.pl"
|
Sprzedaż konsumencka |
4993 |
2013-06-25 |
XVII AmC 367/12 "Reklamacje dotyczące uszkodzenia zamówienia podczas przesyłki nie będą uwzględnione, jeżeli NABYWCA nie sporządził protokołu uszkodzeń w sposób określony w §6 pkt. 10 niniejszego Regulaminu"
|
Sprzedaż konsumencka |
4992 |
2013-06-25 |
XVII AmC 366/12 "Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczącej otrzymania uszkodzonego towaru jest spisanie w momencie dostawy w obecności pracownika firmy kurierskiej "Protokołu uszkodzeń"."
|
Sprzedaż konsumencka |
4991 |
2013-06-25 |
XVII AmC 365/12 "SKLEP nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki spowodowane przez firmy kurierskie"
|
Sprzedaż konsumencka |
4990 |
2013-06-25 |
XVII AmC 363/12 "nie odpowiadamy jednak za zmiany wprowadzone przez producentów oraz błędy w opisach i cenach"
|
Sprzedaż konsumencka |
4989 |
2013-06-20 |
XVII AmC 9855/12 "Pośrednik zachowuje prawo w całości do wynagrodzenia także w przypadku, gdy Zamawiający po rozwiązaniu niniejszej umowy zawarł umowę sprzedaży przedmiotowej nieruchomości bez udziału pośrednika ale z osobą przez tego...
|
Nieruchomości |
4988 |
2013-06-20 |
XVII AmC 4745/12 "Wszelkie spory wynikłe na gruncie Regulaminu rozpoznawał będzie Sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy"
|
Inne usługi |
4987 |
2013-06-20 |
XVII AmC 1845/12 "Każdy klient ma prawo w myśl art.221 Kodeksu Cywilnego odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru. Musi jednak przysłać pisemne oświadczenie na adres firmy, oraz odesłać towar: - W...
|
Handel elektroniczny |
4986 |
2013-06-20 |
XVII AmC 1844/12 "Podczas odbioru przesyłki kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu technicznego zamówionych artykułów i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia sporządzić protokół uszkodzenia w obecności kuriera. Gdyż tylko takowy jest...
|
Handel elektroniczny |
4985 |
2013-06-20 |
XVII AmC 1843/12 "Sklep Midparts.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy"
|
Handel elektroniczny |