Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK
numer data wpisu postanowienie branża
1965 2010-07-02 XVII AmC 718/09
"W razie niemożliwości osiągnięcia porozumienia spór rozstrzygany będzie przez sąd właściwy dla siedziby Sklepu"
Inne usługi
1964 2010-06-21 XVII AmC 331/09
"Wszelkie spory wynikające z tytułu realizacji umowy będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia przez sąd powszechny właściwy dla organizatora"
Turystyka
1963 2010-06-21 XVII AmC 216/07
"W przypadku rezygnacji z przyczyn nieleżących po stronie organizatora dokonuje się następujących potrąceń: a) opłatę manipulacyjną w wysokości wpłaconego zadatku, nie mniej, niż 100,-PLN/osoba oraz inne poniesione koszty...
Turystyka
1962 2010-06-07 XVII AmC 483/09
"W przypadku nieterminowej realizacji dyspozycji Posiadacza rachunku, Bank zapłaci odszkodowanie w wysokości odpowiadającej odsetkom od zadłużenia przeterminowanego, określonym w Cenniku usług, należnym od kwoty dyspozycji, za...
Usługi bankowe
1961 2010-06-07 XVII AmC 485/09
"Bank nie odpowiada za straty spowodowane okolicznościami niezależnymi od Banku takimi jak (...) wadliwe działanie bankomatów i innych urządzeń akceptujących karty"
Usługi bankowe
1960 2010-06-07 XVII AmC 484/09
"Bank nie odpowiada za straty spowodowane okolicznościami niezależnymi od Banku takimi jak (...) opóźnienia wynikające z wad transmisji, awarii systemów komputerowych, systemów telekomunikacyjnych i teletransmisji danych,...
Usługi bankowe
1959 2010-05-26 XVII AmC 346/09
"9.4. Biuro dokonuje następujących potrąceń: - 20% ceny przy rezerwacji do 30 dni przed rozpoczęciem imprezy - 30% ceny przy rezerwacji od 29 do 22 dnia włącznie przed rozpoczęciem imprezy - 50% ceny przy rezerwacji od 21 do 15...
Turystyka
1958 2010-05-26 XVII AmC 346/09
"Skargi grupowe nie będą traktowane jako reklamacje i będą traktowane jako nieważne."
Turystyka
1957 2010-05-26 XVII AmC 346/09
"Wszelkie reklamacje związane z jakością usługi turystycznej klient zobowiązany jest zgłosić pilotowi lub rezydentowi, który jest uprawniony do usunięcia reklamacji na miejscu. W przeciwnym wypadku należy uzyskać pisemne...
Turystyka
1956 2010-05-25 XVII AmC 268/07
"W przypadku opóźnienia w zapłacie należności, TELE2 uprawniona będzie do (...) obciążenia Klienta kosztami wzywania go do zapłaty oraz postępowania windykacyjnego (w wysokości określonej w cenniku)."
Usługi telekomunikacyjne
1955 2010-05-25 XVII AmC 268/07
"W przypadku opóźnienia w zapłacie należności, TELE2 uprawniona będzie do (...) obciążenia Klienta kosztami wzywania go do zapłaty (w wysokości określonej w cenniku)."
Usługi telekomunikacyjne
1954 2010-05-25 XVII AmC 787/09
"Pisemne zawiadomienie o dokonanych zmianach wraz z podaniem dnia ich wejścia w życie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od daty wysłania na ostatni podany przez Klienta adres do korespondencji"
Usługi bankowe
1953 2010-05-25 XVII AmC 787/09
"Bank nie odpowiada za powstałe z przyczyn niezależnych od Banku opóźnienia wynikające z awarii systemów informatycznych, systemów zasilania, łączy telekomunikacyjnych, opóźnienia wynikające z działania telekomunikacji oraz...
Usługi bankowe
1952 2010-05-25 XVII AmC 787/09
"Bank nie odpowiada za wady transmisji danych zaistniałe z przyczyn niezależnych od Banku"
Usługi bankowe
1951 2010-05-25 XVII AmC 787/09
"Bank nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub nieprawidłowości, które mogą zaistnieć z przyczyn niezależnych od Banku"
Usługi bankowe
260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270
  • Adres publikacyjny: