Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
1965 |
2010-07-02 |
XVII AmC 718/09 "W razie niemożliwości osiągnięcia porozumienia spór rozstrzygany będzie przez sąd właściwy dla siedziby Sklepu"
|
Inne usługi |
1964 |
2010-06-21 |
XVII AmC 331/09 "Wszelkie spory wynikające z tytułu realizacji umowy będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia przez sąd powszechny właściwy dla organizatora"
|
Turystyka |
1963 |
2010-06-21 |
XVII AmC 216/07 "W przypadku rezygnacji z przyczyn nieleżących po stronie organizatora dokonuje się następujących potrąceń:
a) opłatę manipulacyjną w wysokości wpłaconego zadatku, nie mniej, niż 100,-PLN/osoba oraz inne poniesione koszty...
|
Turystyka |
1962 |
2010-06-07 |
XVII AmC 483/09 "W przypadku nieterminowej realizacji dyspozycji Posiadacza rachunku, Bank zapłaci odszkodowanie w wysokości odpowiadającej odsetkom od zadłużenia przeterminowanego, określonym w Cenniku usług, należnym od kwoty dyspozycji, za...
|
Usługi bankowe |
1961 |
2010-06-07 |
XVII AmC 485/09 "Bank nie odpowiada za straty spowodowane okolicznościami niezależnymi od Banku takimi jak (...) wadliwe działanie bankomatów i innych urządzeń akceptujących karty"
|
Usługi bankowe |
1960 |
2010-06-07 |
XVII AmC 484/09 "Bank nie odpowiada za straty spowodowane okolicznościami niezależnymi od Banku takimi jak (...) opóźnienia wynikające z wad transmisji, awarii systemów komputerowych, systemów telekomunikacyjnych i teletransmisji danych,...
|
Usługi bankowe |
1959 |
2010-05-26 |
XVII AmC 346/09 "9.4. Biuro dokonuje następujących potrąceń:
- 20% ceny przy rezerwacji do 30 dni przed rozpoczęciem imprezy
- 30% ceny przy rezerwacji od 29 do 22 dnia włącznie przed rozpoczęciem imprezy
- 50% ceny przy rezerwacji od 21 do 15...
|
Turystyka |
1958 |
2010-05-26 |
XVII AmC 346/09 "Skargi grupowe nie będą traktowane jako reklamacje i będą traktowane jako nieważne."
|
Turystyka |
1957 |
2010-05-26 |
XVII AmC 346/09 "Wszelkie reklamacje związane z jakością usługi turystycznej klient zobowiązany jest zgłosić pilotowi lub rezydentowi, który jest uprawniony do usunięcia reklamacji na miejscu. W przeciwnym wypadku należy uzyskać pisemne...
|
Turystyka |
1956 |
2010-05-25 |
XVII AmC 268/07 "W przypadku opóźnienia w zapłacie należności, TELE2 uprawniona będzie do (...) obciążenia Klienta kosztami wzywania go do zapłaty oraz postępowania windykacyjnego (w wysokości określonej w cenniku)."
|
Usługi telekomunikacyjne |
1955 |
2010-05-25 |
XVII AmC 268/07 "W przypadku opóźnienia w zapłacie należności, TELE2 uprawniona będzie do (...) obciążenia Klienta kosztami wzywania go do zapłaty (w wysokości określonej w cenniku)."
|
Usługi telekomunikacyjne |
1954 |
2010-05-25 |
XVII AmC 787/09 "Pisemne zawiadomienie o dokonanych zmianach wraz z podaniem dnia ich wejścia w życie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od daty wysłania na ostatni podany przez Klienta adres do korespondencji"
|
Usługi bankowe |
1953 |
2010-05-25 |
XVII AmC 787/09 "Bank nie odpowiada za powstałe z przyczyn niezależnych od Banku opóźnienia wynikające z awarii systemów informatycznych, systemów zasilania, łączy telekomunikacyjnych, opóźnienia wynikające z działania telekomunikacji oraz...
|
Usługi bankowe |
1952 |
2010-05-25 |
XVII AmC 787/09 "Bank nie odpowiada za wady transmisji danych zaistniałe z przyczyn niezależnych od Banku"
|
Usługi bankowe |
1951 |
2010-05-25 |
XVII AmC 787/09 "Bank nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub nieprawidłowości, które mogą zaistnieć z przyczyn niezależnych od Banku"
|
Usługi bankowe |