Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
3134 |
2012-05-08 |
XVII AmC 3326/10 "Opłata za dochodzenie wymagalnych należności Banku przez zewnętrzną firmę windykacyjną, TRYB POBIERANIA Od zdarzenia; jako % należności, WYSOKOŚĆ OPŁATY/PROWIZJI 4%-15%"
|
Usługi bankowe |
3133 |
2012-05-08 |
XVII AmC 3456/10 "Posiadacz karty oraz Użytkownik karty są zobowiązani w szczególności do (...)"
|
Usługi bankowe |
3132 |
2012-05-08 |
XVII AmC 3511/10 "Umowa może zostać wypowiedziana przez Bank BGŻ z ważnych przyczyn, w przypadku: (...) wycofania Karty z oferty Banku BGŻ"
|
Usługi bankowe |
3131 |
2012-05-08 |
XVII AmC 3231/10 "Bank może, z ważnych powodów, rozwiązać Umowę Karty, z zachowaniem 31-dniowego okresu wypowiedzenia lub dokonać zastrzeżenia i zażądać zwrotu karty w trybie natychmiastowym. Za ważne powody uważa się: (...) naruszenie...
|
Usługi bankowe |
3130 |
2012-05-08 |
XVII AmC 2133/10 "Bank nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek następstwa powstałe na skutek zgubienia bądź zniszczenia listy haseł jednorazowych"
|
Usługi bankowe |
3129 |
2012-05-08 |
XVII AmC 2098/10 "Klient zobowiązuje się do pokrycia szkód powstałych z jego winy i przez siebie wyrządzonych oraz przez nieletnich będących pod jego opieką w czasie trwania imprezy i w miejscu ich powstania"
|
Turystyka |
3128 |
2012-05-08 |
XVII AmC 3163/10 "Niewykorzystanie przez uczestnika usług objętych programem z przyczyn leżących po jego stronie, nie stanowi podstawy do obniżenia odpłatności za imprezę lub żądania ekwiwalentu za niewykorzystane świadczenia"
|
Turystyka |
3127 |
2012-05-08 |
XVII AmC 3163/10 "Koszty ponoszone przez Uczestnika imprez indywidualnych w przypadku rezygnacji z przyczyn leżących po jego stronie:
- przed 30 dniem przed terminem przyjazdu: koszty manipulacyjne w wysokości 50 - złotych,
- od 30 do 15 dni...
|
Turystyka |
3126 |
2012-05-08 |
XVII AmC 3158/10 "Ewentualne reklamacje (wyłącznie na piśmie i potwierdzone przez pilota-przewodnika) Biuro przyjmuje do 10 dni od daty zakończenia imprezy i rozpatruje w ciągu 30 dni"
|
Turystyka |
3125 |
2012-05-08 |
XVII AmC 3158/10 "Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Spółka z o.o. nie zwraca świadczeń, których Uczestnik nie wykorzystał w czasie trwania imprezy z przyczyn leżących po jego stronie"
|
Turystyka |
3124 |
2012-05-08 |
XVII AmC 2418/10 "Po powrocie Klient może przedłożyć pod adresem A.T. "Jan"Chorzów pisemną reklamację związaną z realizacją postanowień niniejszej umowy w terminie do 7 dni od zakończenia turnusu."
|
Turystyka |
3123 |
2012-05-08 |
XVII AmC 527/10 "Uczestnik ponosi odpowiedzialność materialną wobec BT DZtour i jego kontrahentów za szkody wyrządzone przez siebie oraz osoby znajdujące się pod jego opieką, opłacając odszkodowanie w miejscu ich powstania"
|
Turystyka |
3122 |
2012-05-08 |
XVII AmC 252/11 "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zagubiony, skradziony lub zniszczony w czasie imprezy bagaż Uczestnika"
|
Turystyka |
3121 |
2012-05-08 |
XVII AmC 2436/10 "Wszelkie spory pomiędzy Biurem i Uczestnikiem w sprawach zawartej między nimi umowy są rozstrzygane przez właściwy Sąd w Nowym Sączu"
|
Turystyka |
3120 |
2012-05-08 |
XVII AmC 2435/10 "W przypadku odstąpienia od umowy przez Uczestnika jest on zobowiązany do uregulowania niżej wymienionych kwot, które stanowią zwrot poniesionych kosztów organizacji Imprezy przez Biuro:
- do 40 dnia przed rozpoczęciem Imprezy...
|
Turystyka |