Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK
numer data wpisu postanowienie branża
3134 2012-05-08 XVII AmC 3326/10
"Opłata za dochodzenie wymagalnych należności Banku przez zewnętrzną firmę windykacyjną, TRYB POBIERANIA Od zdarzenia; jako % należności, WYSOKOŚĆ OPŁATY/PROWIZJI 4%-15%"
Usługi bankowe
3133 2012-05-08 XVII AmC 3456/10
"Posiadacz karty oraz Użytkownik karty są zobowiązani w szczególności do (...)"
Usługi bankowe
3132 2012-05-08 XVII AmC 3511/10
"Umowa może zostać wypowiedziana przez Bank BGŻ z ważnych przyczyn, w przypadku: (...) wycofania Karty z oferty Banku BGŻ"
Usługi bankowe
3131 2012-05-08 XVII AmC 3231/10
"Bank może, z ważnych powodów, rozwiązać Umowę Karty, z zachowaniem 31-dniowego okresu wypowiedzenia lub dokonać zastrzeżenia i zażądać zwrotu karty w trybie natychmiastowym. Za ważne powody uważa się: (...) naruszenie...
Usługi bankowe
3130 2012-05-08 XVII AmC 2133/10
"Bank nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek następstwa powstałe na skutek zgubienia bądź zniszczenia listy haseł jednorazowych"
Usługi bankowe
3129 2012-05-08 XVII AmC 2098/10
"Klient zobowiązuje się do pokrycia szkód powstałych z jego winy i przez siebie wyrządzonych oraz przez nieletnich będących pod jego opieką w czasie trwania imprezy i w miejscu ich powstania"
Turystyka
3128 2012-05-08 XVII AmC 3163/10
"Niewykorzystanie przez uczestnika usług objętych programem z przyczyn leżących po jego stronie, nie stanowi podstawy do obniżenia odpłatności za imprezę lub żądania ekwiwalentu za niewykorzystane świadczenia"
Turystyka
3127 2012-05-08 XVII AmC 3163/10
"Koszty ponoszone przez Uczestnika imprez indywidualnych w przypadku rezygnacji z przyczyn leżących po jego stronie: - przed 30 dniem przed terminem przyjazdu: koszty manipulacyjne w wysokości 50 - złotych, - od 30 do 15 dni...
Turystyka
3126 2012-05-08 XVII AmC 3158/10
"Ewentualne reklamacje (wyłącznie na piśmie i potwierdzone przez pilota-przewodnika) Biuro przyjmuje do 10 dni od daty zakończenia imprezy i rozpatruje w ciągu 30 dni"
Turystyka
3125 2012-05-08 XVII AmC 3158/10
"Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Spółka z o.o. nie zwraca świadczeń, których Uczestnik nie wykorzystał w czasie trwania imprezy z przyczyn leżących po jego stronie"
Turystyka
3124 2012-05-08 XVII AmC 2418/10
"Po powrocie Klient może przedłożyć pod adresem A.T. "Jan"Chorzów pisemną reklamację związaną z realizacją postanowień niniejszej umowy w terminie do 7 dni od zakończenia turnusu."
Turystyka
3123 2012-05-08 XVII AmC 527/10
"Uczestnik ponosi odpowiedzialność materialną wobec BT DZtour i jego kontrahentów za szkody wyrządzone przez siebie oraz osoby znajdujące się pod jego opieką, opłacając odszkodowanie w miejscu ich powstania"
Turystyka
3122 2012-05-08 XVII AmC 252/11
"Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zagubiony, skradziony lub zniszczony w czasie imprezy bagaż Uczestnika"
Turystyka
3121 2012-05-08 XVII AmC 2436/10
"Wszelkie spory pomiędzy Biurem i Uczestnikiem w sprawach zawartej między nimi umowy są rozstrzygane przez właściwy Sąd w Nowym Sączu"
Turystyka
3120 2012-05-08 XVII AmC 2435/10
"W przypadku odstąpienia od umowy przez Uczestnika jest on zobowiązany do uregulowania niżej wymienionych kwot, które stanowią zwrot poniesionych kosztów organizacji Imprezy przez Biuro: - do 40 dnia przed rozpoczęciem Imprezy...
Turystyka
187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197
  • Adres publikacyjny: