Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
3269 |
2012-06-25 |
XVII AmC 151/11 "Decyzja Komisji w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca"
|
Sprzedaż konsumencka |
3268 |
2012-06-25 |
XVII AmC 153/11 "Całkowita odpowiedzialność organizatora konkursu wobec uczestnika nagrodzonego z tytułu reklamacji nie przekracza wartości nagrody przypadającej dla danego uczestnika zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym regulaminie"
|
Sprzedaż konsumencka |
3267 |
2012-06-25 |
XVII AmC 154/11 "Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszym Konkursem będą rozstrzygane przez Sąd właściwy powszechny właściwy dla strony pozwanej"
|
Sprzedaż konsumencka |
3266 |
2012-06-25 |
XVII AmC 3346/10 "W razie nie dojścia do skutku umowy przyrzeczonej z przyczyn leżących po stronie strony zobowiązanej do kupna, strona zobowiązana do sprzedaży zobowiązana będzie zwrócić wszystkie kwoty uiszczone dotychczas na podstawie...
|
Nieruchomości |
3265 |
2012-06-25 |
XVII AmC 5203/11 "Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów związanych z wykonywaniem umowy jest sąd pierwszej instancji, w którego okręgu Amber Gold ma miejsce siedziby"
|
Inne usługi |
3264 |
2012-06-25 |
XVII AmC 5202/11 "Korespondencję uważa się za dostarczoną po upływie 14 dni od daty wysłania. Dotyczy to także korespondencji wysłanej na podany przez Posiadacza adres mailowy"
|
Inne usługi |
3263 |
2012-06-25 |
XVII AmC 5202/11 "Amber Gold pozostawia w aktach umowy pismo ze skutkiem doręczenia, w sytuacji gdy Posiadacz nie zawiadomi Amber Gold o zmianie swojego adresu lub nazwiska, a wysłane pismo wróci z adnotacją: "adresat nieznany"lub podobną"
|
Inne usługi |
3262 |
2012-06-25 |
XVII AmC 5202/11 "Skutek doręczenia wywołuje odmowa przyjęcia pisma przez Posiadacza, dwukrotna adnotacja poczty "nie podjęto w terminie"(awizo) oraz doręczenie pisma dorosłemu domownikowi"
|
Inne usługi |
3261 |
2012-06-25 |
XVII AmC 3581/10 "Organizator zastrzega sobie prawo odwołania imprezy najpóźniej na 7 dni przed jej rozpoczęciem, w szczególności w przypadku braku liczby uczestników wymaganej dla zorganizowania imprezy, a w każdym czasie z powodu działania...
|
Turystyka |
3260 |
2012-06-25 |
XVII AmC 3580/10 "Brak odpowiedzi Klienta niezwłocznie, lecz w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia od Organizatora, uważa się za akceptację zmienionych warunków"
|
Turystyka |
3259 |
2012-06-25 |
XVII AmC 3243/10 "Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej niezwłocznie podczas trwania Wyprawy u Przewodnika lub po powrocie w terminie 14 dni od dnia zakończenia Wyprawy"
|
Turystyka |
3258 |
2012-06-25 |
XVII AmC 3242/10 "Niewykorzystane przez Uczestnika świadczenia zapewnione przez Grupę w trakcie Wyprawy i objęte Umową nie mogą być podstawą żądania obniżenia ceny Wyprawy"
|
Turystyka |
3257 |
2012-06-25 |
XVII AmC 5813/11 "Operator nie odpowiada za jakiekolwiek szkody poniesione przez klienta w wyniku utraty danych lub opóźnienia w otrzymaniu lub przesłaniu danych spowodowane brakiem łączności, opóźnieniami lub przerwami w świadczeniu usług"
|
Usługi telekomunikacyjne |
3256 |
2012-06-25 |
XVII AmC 5812/11 "Operator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń możliwości korzystania z systemu, wynikających z ochrony jego poprawnej pracy lub z przyczyn technicznych. Dotyczy to zwłaszcza wiadomości przesyłanych za pomocą poczty...
|
Usługi telekomunikacyjne |
3255 |
2012-06-25 |
XVII AmC 2115/10 "Przeniesienie przez Operatora przedsiębiorstwa na rzecz osoby trzeciej w szczególności w drodze sprzedaży jest skuteczne względem Klienta"
|
Usługi telekomunikacyjne |