Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
3779 |
2012-10-05 |
XVII AmC 5591/11 "Operator nie ponosi odpowiedzialności za: (...) Jakiekolwiek szkody poniesione przez abonenta w wyniku utraty danych lub opóźnienia w otrzymaniu lub przesłaniu danych spowodowane brakiem transmisji, nieprawidłową transmisją...
|
Usługi internetowe |
3778 |
2012-10-05 |
XVII AmC 5194/11 "Sądem właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów jest sąd właściwy dla siedziby Operatora"
|
Usługi telekomunikacyjne |
3777 |
2012-10-05 |
XVII AmC 2727/11 "Kasa nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe na skutek błędów w numerach rachunku wskazanych w zleceniu płatniczym"
|
Usługi finansowe |
3776 |
2012-10-05 |
XVII AmC 2368/11 "GWARANCJA: Klient pokrywa koszty transportu produktu do sklepu i z powrotem"
|
Handel elektroniczny |
3775 |
2012-10-05 |
XVII AmC 5571/11 "W przypadku reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, prosimy o spisanie w obecności doręczyciela stosowanego protokołu szkody. Następnie prosimy o przesłanie zakupionego towaru wraz z...
|
Handel elektroniczny |
3774 |
2012-10-05 |
XVII AmC 416/12 "Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji"
|
Handel elektroniczny |
3773 |
2012-10-05 |
XVII AmC 3880/10 "Aby wysłać sprzęt w ramach reklamacji klient jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego, które zostanie wysłane drogą elektroniczną. Zostanie nadany numer reklamacji - numer RMA. Paczki nie oznaczone tym numerem...
|
Handel elektroniczny |
3772 |
2012-10-05 |
XVII AmC 3880/10 "Klient nie jest uprawniony (...) do potrącenia swych należności w stosunku do Corvus-Internet enterprises"
|
Handel elektroniczny |
3771 |
2012-10-05 |
XVII AmC 3880/10 "Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń (...) zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami...
|
Handel elektroniczny |
3770 |
2012-10-05 |
XVII AmC 3629/11 "Koszty wewnętrznego postępowania windykacyjnego oraz postępowania sądowego obciążają Abonenta"
|
Usługi telekomunikacyjne |
3769 |
2012-10-01 |
XVII AmC 5117/11 "W przypadku niedotarcia lub uszkodzenia przesyłki wysłanej za pośrednictwem Poczty Polskiej procedura reklamacyjna przebiega zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej. Reklamacje rozpatrywane będą więc jedynie na podstawie...
|
Handel elektroniczny |
3768 |
2012-10-01 |
XVII AmC 5116/11 "Zgodnie z prawem Kupujący może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 10 dni od daty otrzymania produktu przez Kupującego pod warunkiem spełnienia następujących kryteriów: (...) Zwracany produkt...
|
Handel elektroniczny |
3767 |
2012-10-01 |
XVII AmC 5115/11 "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności doręczyciela"
|
Handel elektroniczny |
3766 |
2012-10-01 |
XVII AmC 307/09 "Brak Rachunku nie zwalnia abonenta z obowiązku uiszczenia opłat w terminie do końca Okresu rozliczeniowego, za który nie otrzymał rachunku"
|
Usługi telekomunikacyjne |
3765 |
2012-10-01 |
XVII AmC 307/09 "Jeżeli przerwy w dostawie sygnału lub pogorszenie jakości sygnału, udokumentowane przez uprawnione służby są spowodowane Awarią w Sieci Operatora i trwają dłużej niż następujące po sobie 48 godzin od daty zgłoszenia przez...
|
Usługi telekomunikacyjne |