Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
4053 |
2012-11-22 |
Sygn. akt XVII AmC 5204/11 "§7. Wypowiedzienie umowy może nastąpić za porozumieniem stron w terminie ustawowym (czas określony) lub w terminie na trzy miesiące naprzód (czas nieokreślony zawarcia umowy). Wypowiedzenie wymaga formy pisemnej pod rygorem...
|
Nieruchomości |
4052 |
2012-11-22 |
Sygn. akt XVII AmC 5204/11 "§5. Biuro Nieruchomości posiada wyłączne prawo na sprzedaż zgłoszonej nieruchomości w okresie umownym i Zamawiający nie może jej oferować innym pośrednikom, osobom trzecim ani sprzedać we własnym zakresie. Uchybienie...
|
Nieruchomości |
4051 |
2012-11-22 |
Sygn. akt XVII AmC 1776/09 "Wszelkie spory wynikłe w trakcie realizacji niniejszej Umowy strony zobowiązują się rozstrzygnąć polubownie, a w ostateczności na drodze sądowej. Dla rozstrzygnięcia wszelkich sporów mogących wyniknąć na tle realizacji...
|
Inne usługi |
4050 |
2012-11-22 |
Sygn. akt XVII AmC 1776/09 "W przypadku nieuzasadnionego wstrzymania przez Inwestora zapłaty wynagrodzenia Wykonawca może zaprzestać kontynuowania zlecenia oraz żądać od Inwestora odszkodowania w wysokości 0,05% za każdy dzień opóźnienia wartości netto...
|
Inne usługi |
4049 |
2012-11-22 |
Sygn. akt XVII AmC 5109/11 "W razie odstąpienia od umowy przez Kupującego w jakimkolwiek zakresie, strony zgodnie postanawiają, iż wynikająca z umowy cena promocyjna towaru w kwocie 1 zł wzrośnie do wysokości wskazanej w cenniku Sprzedającego, z którym...
|
Handel elektroniczny |
4048 |
2012-11-22 |
Sygn. akt XVII AmC 5109/11 "W przypadku sprzedaży wysyłkowej wydanie towaru przewoźnikowi stanowi wykonanie umowy przez Sprzedającego"
|
Handel elektroniczny |
4047 |
2012-11-22 |
Sygn. akt XVII AmC 5108/11 "W przypadku zalegania z płatnością wpłaty powyżej 10 dni WOOL STAR zastrzega sobie prawo do osobistego (przez przedstawiciela) poinformowania Kupującego o stanie zaległości i uzgodnienia zasad wpłat w miejscu jego...
|
Handel elektroniczny |
4046 |
2012-11-22 |
Sygn. akt XVII AmC 5107/11 "W przypadku opóźnienia w dokonaniu płatności WOOL STAR zobowiązuje się do telefonicznego lub listownego powiadomienia Kupującego o powstałej zaległości. Kupujący wyraża zgodę na takie powiadomienie i obciążenie go kosztami....
|
Handel elektroniczny |
4045 |
2012-11-22 |
Sygn. akt XVII AmC 525/12 "W przypadku awarii - potwierdzonej zgłoszeniem - trwającej ponad 24 godziny, wynikłej z winy Operatora zwróci on Abonentowi kwotę obliczoną w stosunku 1/30 abonamentu za Okres Rozliczeniowy za każdy dzień przerwy w działaniu...
|
Usługi telekomunikacyjne |
4044 |
2012-11-22 |
Sygn. akt XVII AmC 525/12 "Reklamacje powinny być składane osobiście w siedzibie Operatora, telefonicznie lub w formie elektronicznej (e-mail) na adres wskazany przez Operatora, nie później niż 7 dni od zaistnienia problemu"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4043 |
2012-11-22 |
Sygn. akt XVII AmC 5739/11 "Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Abonenta w związku z korzystaniem lub niemożnością korzystania z usługi"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4042 |
2012-11-22 |
Sygn. akt XVII AmC 5738/11 "14- dniowa zwłoka w płatnościach upoważnia Operatora do ograniczenia dostępu do części usług bez konieczności uprzedniego powiadomienia zalegającego Abonenta. Zawieszenie świadczenia usług powstałe na skutek zaległości nie...
|
Usługi telekomunikacyjne |
4041 |
2012-11-22 |
Sygn. akt XVII AmC 440/12 "Sklep darewit.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędne działanie aplikacji i w przypadku jego zdiagnozowania klient nie ma prawa dochodzić swoich roszczeń na drodze sądowej w stosunku do właściciela firmy darewit.pl"
|
Handel elektroniczny |
4040 |
2012-11-22 |
Sygn. akt XVII AmC 5410/11 "Klient ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody dokonane na przedmiotach należących do Organizatora, innych uczestników, hoteli, linii lotniczych itp. Klient ponosi odpowiedzialność, materialną za szkody i straty...
|
Turystyka |
4039 |
2012-11-19 |
Sygn. Akt XVII AmC 5922/11 "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości wydania Nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika lub podmiotów wskazanych w ust. 1-3 powyżej"
|
Sprzedaż konsumencka |