Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK
numer data wpisu postanowienie branża
5809 2014-09-11 XVII AmC 13550/12
"Zamawiający zobowiązuje się zapłacić prowizję od faktycznej transakcji, bez względu na jaki rodzaj transakcji zgłosił zapotrzebowanie do Pośrednika"
Nieruchomości
5808 2014-09-11 XVII AmC 13552/12
"Pominięcie Pośrednika, tj. nie zastosowanie się do par. 2 pkt 6 niniejszej umowy, powoduje oprócz obowiązku zapłaty przez Zamawiającego Pośrednikowi prowizji ustalonej w punkcie 1, a także obowiązek zapłaty kary umownej w...
Nieruchomości
5807 2014-09-11 XVII AmC 13553/12
"W przypadku zawarcia umowy transakcyjnej objętej niniejszą umową z pominięciem Pośrednika, Zamawiający zapłaci karę umowną w wysokości dwukrotnej prowizji"
Nieruchomości
5806 2014-09-11 XVII AmC 13548/12
"W przypadku zawarcia umowy transakcyjnej przez Zamawiającego, a także osoby mu bliskie lub zależne (...) Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Pośrednikowi uzgodnioną prowizję (...)"
Nieruchomości
5805 2014-09-11 XVII AmC 21884/13
"Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki w obecności pracownika poczty polskiej lub kuriera, zgłoszenia stosownej reklamacji do firmy przewozowej oraz poinformowania o tym fakcie sklepu internetowego GattaBT"
Handel elektroniczny
5804 2014-09-11 XVII AmC 21899/13
"W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika wszelkie koszty pokrywa Klient"
Handel elektroniczny
5803 2014-09-11 XVII AmC 17847/13
"Jeżeli produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego klient nie może się powołać na uprawnienia przysługujące mu z tytułu rękojmi, na prawo do odstąpienia od umowy, ani żadne inne"
Handel elektroniczny
5802 2014-08-29 XVII AmC 193/12
"Wszelkie sprawy sporne strony będą próbowały załatwić na drodze polubownej, w przypadku braku porozumienia sprawy będzie rozstrzygać sąd właściwy dla miasta Lublina"
Inne usługi
5801 2014-08-29 XVII AmC 5156/11
"Art. Maginarium nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia powstałe z winy poczty polskiej lub firm kurierskich"
Handel elektroniczny
5800 2014-08-29 XVII AmC 4826/12
"Gwarancja, rękojmia oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego"
Sprzedaż konsumencka
5799 2014-08-29 XVII AmC 4826/12
"Towary mogą być zwracane tylko i wyłącznie za pomocą firmy kurierskiej. W przypadku nie dopełnienia któregoś z powyższych warunków przez kupującego zastrzegamy sobie prawo do nie przyjęcia przesyłki zwrotnej lub zarzutu...
Sprzedaż konsumencka
5798 2014-08-29 XVII AmC 4826/12
"Sklep zwraca pieniądze za towar, potrącając koszty wysyłki wyliczone przez sklep podczas składania zamówienia przez klienta"
Sprzedaż konsumencka
5797 2014-08-29 XVII AmC 4826/12
"Aby zwrot mógł zostać rozpatrzony należy skontaktować się z pracownikiem sklepu"
Sprzedaż konsumencka
5796 2014-08-29 XVII AmC 4826/12
"Rezygnacja jest możliwa tylko i wyłącznie w przypadku braku jakichkolwiek naruszeń lub uszkodzeń w oryginalnych opakowaniach zamówionych artykułów. (...). Produkt nie może nosić śladów użytkowania"
Sprzedaż konsumencka
5795 2014-08-27 XVII AmC 3751/12
"PW Jard zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu Karta Stałego Klienta w każdym momencie"
Inne usługi
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
  • Adres publikacyjny: