Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
4173 |
2013-01-10 |
XVII AmC 1317/09 "Posiadacz Konta oświadcza, że: został poinformowany o przetwarzaniu przez Bank oraz podmioty związane z Bankiem umową o współpracy w zakresie świadczonych usług bankowych, swoich danych osobowych oraz danych o...
|
Usługi bankowe |
4172 |
2013-01-10 |
XVII AmC 1317/09 "Umowa konta może być wypowiedziana przez każdą ze stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, z tym zastrzeżeniem, iż Bank może wypowiedzieć umowę tylko z ważnych przyczyn,...
|
Usługi bankowe |
4171 |
2013-01-10 |
XVII AmC 1317/09 "Bank odpowiada wyłącznie za rzeczywiste i udowodnione straty Posiadacza spowodowane przez nieterminowe lub nieprawidłowe wykonanie jego dyspozycji"
|
Usługi bankowe |
4170 |
2013-01-10 |
XVII AmC 1247/12 "W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, ComTrade Krzysztof Mazgaj zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia (...)"
|
Handel elektroniczny |
4169 |
2013-01-10 |
XVII AmC 5376/12 "Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej lub jakościowej jest spisanie w obecności osoby dostarczającej Zamówienie Protokołu szkody. Protokół szkody Kupujący zobowiązany jest załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego"
|
Handel elektroniczny |
4168 |
2013-01-10 |
XVII AmC 5375/12 "Reklamacje należy zgłosić do BOK Sklepu w formie pisemnej na druku Protokół reklamacji e-mailem na adres e-sklep@abra.krakow.pl lub faxem na numer (12) 296 82 29. Reklamacje w innej formie nie będą przyjmowane"
|
Handel elektroniczny |
4167 |
2013-01-08 |
XVII AmC 1966/12 "W przypadkach nie wymienionych w naszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, a sądem właściwym do rozstrzygnięcia kwestii spornych jest sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy"
|
Handel elektroniczny |
4166 |
2013-01-08 |
XVII AmC 1543/12 "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub jakiekolwiek przeszkody wynikające z działania operatorów pocztowych lub firm kurierskich"
|
Inne usługi |
4165 |
2013-01-08 |
XVII AmC 5352/11 "Mimo dołożenia wszelkich starań Sprzedawca nie gwarantuje, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów"(§ 1 "Postanowienia końcowe"pkt 6 "Regulaminu Sklepu Internetowego")
|
Handel elektroniczny |
4164 |
2013-01-08 |
XVII AmC 5352/11 "Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za utratę danych klienta i związane z tym konsekwencje"(§ 8 "Postanowienia końcowe"pkt 4 "Regulaminu Sklepu Internetowego")
|
Handel elektroniczny |
4163 |
2013-01-08 |
XVII AmC 5352/11 "Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy z uwagi na działanie siły wyższej, a w szczególności zakłóceń, ogólnego lub częściowego strajku, w tym w usługach pocztowych lub...
|
Handel elektroniczny |
4162 |
2013-01-08 |
XVII AmC 5620/11 "Odpowiedzialność Organizatora jest ograniczona względem Uczestnika do wartości nagrody, do której jest on uprawniony"
|
Inne usługi |
4161 |
2013-01-08 |
XVII AmC 5619/11 "Organizator zastrzega sobie, że nie ponosi odpowiedzialności za doręczenie, nie doręczenie lub terminowość dostarczenia listów lub przesyłek kurierskich, a także wszelkie inne działania Poczty polskiej lub innych podmiotow...
|
Inne usługi |
4160 |
2013-01-08 |
XVII AmC 5621/11 "Wszelkie spory wynikające z niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora"
|
Inne usługi |
4159 |
2013-01-08 |
XVII AmC 5490/11 "W przypadku przekroczenia terminu płatności o 14 dni Operator ma prawo do ograniczenia usług internetowych, po 30 dniach do zawieszenia usług. Zawieszenie usług powstałe na skutek przekroczenia terminu płatności nie zwalnia...
|
Usługi internetowe |