Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK
numer data wpisu postanowienie branża
4173 2013-01-10 XVII AmC 1317/09
"Posiadacz Konta oświadcza, że: został poinformowany o przetwarzaniu przez Bank oraz podmioty związane z Bankiem umową o współpracy w zakresie świadczonych usług bankowych, swoich danych osobowych oraz danych o...
Usługi bankowe
4172 2013-01-10 XVII AmC 1317/09
"Umowa konta może być wypowiedziana przez każdą ze stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, z tym zastrzeżeniem, iż Bank może wypowiedzieć umowę tylko z ważnych przyczyn,...
Usługi bankowe
4171 2013-01-10 XVII AmC 1317/09
"Bank odpowiada wyłącznie za rzeczywiste i udowodnione straty Posiadacza spowodowane przez nieterminowe lub nieprawidłowe wykonanie jego dyspozycji"
Usługi bankowe
4170 2013-01-10 XVII AmC 1247/12
"W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, ComTrade Krzysztof Mazgaj zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia (...)"
Handel elektroniczny
4169 2013-01-10 XVII AmC 5376/12
"Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej lub jakościowej jest spisanie w obecności osoby dostarczającej Zamówienie Protokołu szkody. Protokół szkody Kupujący zobowiązany jest załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego"
Handel elektroniczny
4168 2013-01-10 XVII AmC 5375/12
"Reklamacje należy zgłosić do BOK Sklepu w formie pisemnej na druku Protokół reklamacji e-mailem na adres e-sklep@abra.krakow.pl lub faxem na numer (12) 296 82 29. Reklamacje w innej formie nie będą przyjmowane"
Handel elektroniczny
4167 2013-01-08 XVII AmC 1966/12
"W przypadkach nie wymienionych w naszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, a sądem właściwym do rozstrzygnięcia kwestii spornych jest sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy"
Handel elektroniczny
4166 2013-01-08 XVII AmC 1543/12
"Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub jakiekolwiek przeszkody wynikające z działania operatorów pocztowych lub firm kurierskich"
Inne usługi
4165 2013-01-08 XVII AmC 5352/11
"Mimo dołożenia wszelkich starań Sprzedawca nie gwarantuje, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów"(§ 1 "Postanowienia końcowe"pkt 6 "Regulaminu Sklepu Internetowego")
Handel elektroniczny
4164 2013-01-08 XVII AmC 5352/11
"Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za utratę danych klienta i związane z tym konsekwencje"(§ 8 "Postanowienia końcowe"pkt 4 "Regulaminu Sklepu Internetowego")
Handel elektroniczny
4163 2013-01-08 XVII AmC 5352/11
"Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy z uwagi na działanie siły wyższej, a w szczególności zakłóceń, ogólnego lub częściowego strajku, w tym w usługach pocztowych lub...
Handel elektroniczny
4162 2013-01-08 XVII AmC 5620/11
"Odpowiedzialność Organizatora jest ograniczona względem Uczestnika do wartości nagrody, do której jest on uprawniony"
Inne usługi
4161 2013-01-08 XVII AmC 5619/11
"Organizator zastrzega sobie, że nie ponosi odpowiedzialności za doręczenie, nie doręczenie lub terminowość dostarczenia listów lub przesyłek kurierskich, a także wszelkie inne działania Poczty polskiej lub innych podmiotow...
Inne usługi
4160 2013-01-08 XVII AmC 5621/11
"Wszelkie spory wynikające z niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora"
Inne usługi
4159 2013-01-08 XVII AmC 5490/11
"W przypadku przekroczenia terminu płatności o 14 dni Operator ma prawo do ograniczenia usług internetowych, po 30 dniach do zawieszenia usług. Zawieszenie usług powstałe na skutek przekroczenia terminu płatności nie zwalnia...
Usługi internetowe
118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128
  • Adres publikacyjny: