Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
telefon komórkowy
26.04.2015 09:45

Pracodawcy coraz wnikliwiej nadzorują pracowników. Te badania nie kłamią

Firmy sprawdzają w ten sposób czas pracy i lokalizację.

Podziel się
Dodaj komentarz
(wilightEye/iStockphoto)

W biznesie coraz częściej wykorzystuje się komunikację mobilną, aby dostarczyć pracownikom bieżących informacji, monitorować czas pracy czy porozumiewać się z klientami. SMS-y, powiadomienia PUSH oraz e-maile odgrywają w firmach coraz większą rolę.

Z badania "Exploring the Impact of Mobile Messaging on Customers, Employees, and Operations" przeprowadzonego przez firmę badawczą IDC w 2014 roku na grupie 600 respondentów z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych oraz ośmiu krajów Europy i Azji wynika, że coraz chętniej wykorzystuje się komunikację mobilną w firmach. W ten sposób można usprawnić obsługę klienta, sprzedaż, marketing, jak i komunikację wewnętrzną.

21 proc. ankietowanych pracowników zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi wykorzystuje SMS-y do komunikacji z pracownikami, 15 proc. w ten sposób optymalizuje komunikację z nimi w terenie, a 14 proc. prowadzi działania na rzecz pracowników (np. dostarczając im bieżących informacji).

Firmy korzystają z takiej komunikacji również w celu monitorowania czasu pracy, prowadzenia badań ankietowych czy uwierzytelniania logowania do systemów informatycznych. 69 proc. respondentów w Europie uważa, że komunikacja mobilna to sposób na wspieranie wielokanałowej dystrybucji usług i produktów przez internet, katalog czy sklep.

72 proc. ankietowanych uważa, że komunikacja odrywa istotną rolę także w relacjach z klientami. W ten sposób można im przypomnieć o umówionych wizytach, informować o aktualnym statusie zamówienia, powiadamiać o przesyłkach, ofertach specjalnych oraz terminie zapłaty. Za pomocą SMS-ów oraz powiadomień PUSH przeprowadza się także badania klientów.

Czytaj więcej w Money.pl
Rząd szykuje bat na handlujących komórkami Projekt zmian przewiduje rozszerzenie listy towarów objętych odwróconym VAT-em m.in. o telefony komórkowe.
52 miliardy wiadomości - tyle wysłali... Do potrzeb klientów coraz bardziej dopasowują się mobilne komunikatory. Jeśli rynek aplikacji będzie odpowiednio nasycony, tam przeniesie się też komunikacja biznesowa.
Telefony przyczyniają się do bezpłodności Dowiedz się, dlaczego nie należy ich nosić w kieszeni spodni.
Tagi: telefon komórkowy, wiadomości, wiadmomości, kraj, gospodarka, prawo, najważniejsze, wiadmości, czołówki
Źródło:
PAP
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz