Klauzule niedozwolone UOKiK z "stowarzyszenie Lexus" w treści
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
|
|
Opinia prawna na temat "stowarzyszenie Lexus" Nie szukaj dłużej informacji na temat "stowarzyszenie Lexus", zapytaj naszego prawnika, a otrzymasz wycenę Twojego problemu. Opinie prawne od 40 zł, profesjonalnie, błyskawicznie, anonimowo. |
|
1586 |
2009-04-06 |
Sygn. akt XVII AmC 93/08 "W tych granicach Organizator odpowiada tylko za rzeczywiste straty poniesione przez Klienta."
|
Turystyka |
1605 |
2009-05-15 |
Sygn. akt XVII AmC 92/08 "W przypadku nie wykonania lub wadliwego wykonania umowy Klient ma prawo zgłosić reklamację w terminie 7 dni od zakończenia imprezy. Opóźnienie spowoduje nieważność reklamacji."
|
Turystyka |
1604 |
2009-05-15 |
Sygn. akt XVII AmC 91/08 "Organizator ma prawo odwołać imprezę w przypadku niewystarczającej liczby uczestników nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem planowanej imprezy lub z przyczyn od niego niezależnych."
|
Turystyka |
1603 |
2009-05-15 |
Sygn. akt XVII AmC 90/08 "Rezygnacja Klienta z uczestnictwa w imprezie lub usług świadczonych przez Organizatora winna nastąpić w formie pisemnej. W przypadku rezygnacji z winy Klienta Organizator ma prawo obciążyć Klienta z tytułu poniesionych...
|
Turystyka |
1602 |
2009-05-15 |
Sygn. akt XVII AmC 206/07 "DHL Express nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki albo opóźnienie w jej doręczeniu jeśli zaistniały one z przyczyn: występujących po stronie Nadawcy, Odbiorcy lub Zleceniodawcy; wynikających...
|
Nieruchomości |
1591 |
2009-05-13 |
Sygn. akt XVII AmC 309/07 "W przypadku poniesienia przez Klienta szkody wynikłej z zawinionej przez Bank niemożności realizacji dyspozycji Klienta, Bank ponosi odpowiedzialność jedynie za rzeczywistą szkodę (z wyłączenim utraconych korzyści)."
|
Usługi bankowe |
1590 |
2009-05-13 |
Sygn. akt XVII AmC 234/07 "Wszelkie spory mogące wyniknąć z niniejszej umowy podlegają rozstrzygnięciu przez właściwy Sąd dla siedziby pozwanego."
|
Turystyka |
1589 |
2009-05-13 |
Sygn. akt XVII AmC 186/08 "Zmiana ceny imprezy turystycznej może nastąpić nie później niż 20 dni przed datą rozpoczęcia imprezy."
|
Turystyka |
1618 |
2009-05-29 |
Sygn. akt XVII AmC 213/07 "Wszelkie spory prawne wynikłe z niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby pozwanego."
|
Turystyka |
1617 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 134/07 "Jeżeli cena wzrośnie o więcej niż 10%, klient ma prawo anulować imprezę turystyczną i w pełni odzyskać wpłaconą kwotę."
|
Turystyka |
1616 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 280/08 "B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje dotyczące zakresu świadczeń dotyczących imprezy udzielone przez pracowników biur agencyjnych, akwizytorów lub innych osób, które to informacje nie...
|
Turystyka |
1615 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 284/08 "B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. nie odpowiada za opóźnienia powstałe w czasie podróży lub konieczne zmiany w programie imprezy powstałych z przyczyn niezależnych od Organizatora (złe warunki atmosferyczne, złe warunki drogowe,...
|
Turystyka |
1614 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 281/08 "Uczestnik powinien pisemnie powiadomić B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. o akceptacji nowych warunków umowy lub rezygnacji w ciągu 3 dni od otrzymania zawiadomienia. W przypadku rezygnacji Uczestnik otrzyma w ciągu 7 dni zwrot...
|
Turystyka |
1613 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 289/08 "Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. jest zgłoszenie przedmiotu reklamacji pilotowi lub kierownikowi grupy w czasie trwania imprezy w formie pisemnej, potwierdzonej adnotacją pilota lub...
|
Turystyka |
1612 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 290/08 "Organizator ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania. W sprawach wymagających dodatkowych ustaleń lub wyjaśnień termin ten może być przedłużony do 90 dni."
|
Turystyka |