Zestawienie stworzył Instytut Monitorowania Mediów. W 2013 roku Money.pl był najczęściej cytowanym medium elektronicznym. Zaś wśród najbardziej opiniotwórczych mediów biznesowych był drugi.
instytut.com.pl
Najbardziej opiniotwórcze media określano na podstawie analizy 4 807 przekazów mediowych (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 30 września 2013 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 5 095 razy (3 116 razy w prasie, 1057 w telewizji i 922 w radio). Analiza obejmuje tylko te przekazy, które nie są przeglądami mediów i przedrukami.
Czytaj więcej w Money.pl | |
---|---|
Ks. Lemański: Nic się nie zmieniło, odwołam się Duchowny odwoła się od decyzji Watykanu, odrzucającej jego odwołanie od decyzji kurii warszawsko-praskiej o zakazie wypowiedzi w mediach. | |
Nowe reklamy w Money.pl W ofercie pojawiły się 3 niestandardowe nośniki. | |
Spór o regulację brytyjskiej prasy. Afera... W Wielkiej Brytanii na nowo rozgorzał spór o mechanizmy regulacji prasy, skompromitowanej serią skandali podsłuchowych, korupcyjnych i głośnymi przypadkami łamania granic prywatności. |
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.