Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
1123 |
2007-04-10 |
Sygn. akt XVII AmC 174/05 "Rezygnując z uczestnictwa w imprezie, uczestnik zobowiązany jest zapłacić opłatę manipulacyjną od wartości całkowitej imprezy w wysokości: 20% ceny - przy rezygnacji zgłoszonej do 30 dnia włącznie przed terminem odlotu; 25%...
|
Turystyka |
1122 |
2007-04-10 |
Sygn. akt XVII AmC 174/05 "Jeżeli Klient zrezygnuje z uczestnictwa w imprezie jednostronnie wypowiadając umowę i powołując się na zaistnienie siły wyższej a Ministerstwo Spraw Zagranicznych Rzeczypospolitej Polskiej nie ogłosi regionu (kraju) docelowego...
|
Turystyka |
1121 |
2007-04-10 |
Sygn. akt XVII AmC 174/05 "Klient może zrezygnować z imprezy przed jej rozpoczęciem ze względu na zmianę następujących warunków umowy: ceny w PLN, terminu wylotu, miejscowości pobytu, kategorii zakwaterowania. Rezygnacja z powyższych przyczyn powinna...
|
Turystyka |
1120 |
2007-04-10 |
Sygn. akt XVII AmC 174/05 "Biuro Podróży GO TOUR nie będzie honorowało tzw.strat moralnych poniesionych przez Klientów w przypadku odwołania imprezy określonego w pkt V, poz. 5, 6 i 7."
|
Turystyka |
1119 |
2007-04-10 |
Sygn. akt XVII AmC 174/05 "W przypadku przerwania podróży lub pobytu z przyczyn leżących po stronie Klienta lub osoby mu towarzyszącej, równowartość niewykorzystanych świadczeń nie będzie refundowana. Biuro Podróży GO TOUR informuje Klientów o...
|
Turystyka |
1118 |
2007-04-10 |
Sygn. akt XVII AmC 174/05 "W przypadku braku minimalnej ilości zainteresowanych udziałem w imprezie, Biuro Podróży Go Tour zastrzega sobie prawo odwołania imprezy najpóźniej na 7 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy. W takim przypadku Klientowi...
|
Turystyka |
1117 |
2007-04-10 |
Sygn. akt XVII AmC 174/05 "Organizator imprezy ma prawo do odwołania imprezy w wyniku decyzji podjętej przez przewoźnika lotniczego oraz ważnych przyczyn zawinionych przez osoby trzecie."
|
Turystyka |
1116 |
2007-04-10 |
Sygn. akt XVII AmC 174/05 "W przypadku, gdy konieczność zmiany warunków umowy zaistnieje już po rozpoczęciu imprezy, w tym przypadku Organizator musi zapewnić Klientowi zakwaterowanie w hotelu tej samej lub wyższej kategorii, o podobnych cenach, jak...
|
Turystyka |
1115 |
2007-04-10 |
Sygn. akt XVII AmC 174/05 "Do zmian terminów odlotów może dojść nawet na kilka godzin przed planowanym terminem z przyczyn technicznych, niekorzystnych warunków atmosferycznych czy przeciążenia korytarzy powietrznych. O wszystkich zmianach będą Klienci...
|
Turystyka |
1114 |
2007-04-10 |
Sygn. akt XVII AmC 174/05 "Biuro podróży GO TOUR zastrzega sobie w nieuniknionych przypadkach prawo do dokonania zmian w wykonaniu poszczególnych postanowień zawartej umowy, o ile nie zmieniają one charakteru imprezy. Przez 'nieuniknione przypadki'...
|
Turystyka |
1113 |
2007-04-10 |
Sygn. akt XVII AmC 174/05 "Reklamacje związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem oraz programem wyjazdu należy zgłaszać niezwłocznie do pilota / rezydenta, który jest zobowiązany do ich usunięcia na miejscu. W przeciwnym wypadku należy sporządzić protokół,...
|
Turystyka |
1112 |
2007-04-10 |
Sygn. akt XVII AmC 174/05 "Okoliczności podnoszone w reklamacji powinny być potwierdzone w czasie trwania imprezy przez przedstawiciela Organizatora (pilota wycieczki lub rezydenta) w miejscu realizacji imprezy poprzez adnotację 'przyjęto do wiadomości'...
|
Turystyka |
1111 |
2007-04-10 |
Sygn. akt XVII AmC 174/05 "W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy uczestnik ma prawo zgłosić reklamację Organizatorowi imprezy w siedzibie GO TOUR w Warszawie 00-024, Al. Jerozolimskie 44 lok. 1029 do 7 dni kalendarzowych od daty...
|
Turystyka |
1110 |
2007-04-10 |
Sygn. akt XVII AmC 174/05 "W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy uczestnik ma prawo zgłosić reklamację Organizatorowi imprezy w siedzibie GO TOUR w Warszawie 00-024, Al. Jerozolimskie 44 lok. 1029 do 7 dni kalendarzowych od daty...
|
Turystyka |
1109 |
2007-04-10 |
Sygn. akt XVII AmC 174/05 "Biuro podróży GO TOUR nie bierze na siebie odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług takich jak np.wycieczki fakultatywne, wynajem samochodów itp., które były oferowane Klientom na miejscu, a...
|
Turystyka |