Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Reklama w sieci złagodnieje. Chcą tego internauci

0
Podziel się:

Reklamodawcy, nie chcąc zrażać odbiorców, coraz częściej odchodzą od agresywnych banerów.

Reklama w sieci złagodnieje. Chcą tego internauci

Internauci bronią się przed reklamami, jak mogą. Według raportu adStandard 2011, 29 procent z ich używa specjalnych programów, które pozwalają na całkowite zablokowanie reklam, a 57 procent internautów po prostu ich nie zauważa.

Reklamodawcy, nie chcąc zrażać odbiorców, coraz częściej odchodzą od agresywnych banerów, których internauta nie może wyłączyć - czytamy w _ Dzienniku Gazecie Prawnej _.

Według Ilony Stachowicz z sieci ARBOnetwork, klientom coraz częściej zależy nie na tym, aby reklama rzucała się na internautę, lecz aby łagodnie go zachęcała.

Najczęściej polega to na tym, ze zamiast zwykłych banerów pojawiają się reklamy coraz bardziej interaktywne, na przykład w postaci gier czy filmów, które mają skutecznie zwrócić uwagę na markę czy produkt.

O reklamie i pracy w sieci czytaj w Money.pl
[ ( http://static1.money.pl/i/h/148/t155796.jpg ) ] (http://manager.money.pl/ludzie/wywiady/artykul/irytuje;cie;granie;na;czekanie;wind;mobile;wprowadza;reklamy,30,0,903454.html) Irytuje cię "Granie na czekanie"? To przez nich W zamian za wyemitowanie kilkusekundowych spotów, użytkownicy telefonów komórkowych dostaną darmowe minuty - mówi Igor Bokun.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/160/t111776.jpg ) ] (http://manager.money.pl/strategie/psychologia_biznesu/artykul/e-biznes;po;godzinach;jak;zarabiac;w;sieci;bez;rzucania;pracy;na;etacie,223,0,899039.html) E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie? Miejsc, w których warto prowadzić promocję swoich e-usług, jest wiele. Ważne, abyś sam zorientował się, jakimi ścieżkami chadzają i jakie serwisy odwiedzają Twoi potencjalni klienci.
internet
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)