Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Zmiana systemu czasu pracy dla pracownika

0
Podziel się:

Pytanie: W mojej firmie nie obowiązuje regulamin pracy ponieważ zatrudniam 13 osób na umowę o pracę. Pracownicy zatrudnieni są w podstawowym systemie czasu pracy. O obowiązującym systemie czasu pracy...

Pytanie: W mojej firmie nie obowiązuje regulamin pracy ponieważ zatrudniam 13 osób na umowę o pracę. Pracownicy zatrudnieni są w podstawowym systemie czasu pracy. O obowiązującym systemie czasu pracy pracownik informowany jest na piśmie w informacji art. 29 par. 3 kodeksu pracy. Od 1 marca chciałbym zatrudnić 2 pracowników w równoważnym systemie czasu pracy. Czy wystarczy dostarczyć pracownikowi na piśmie informację art. 29 par. 3 kodeksu pracy o obowiązującym od 01.03.2007 r. systemie równoważnym czasie pracy? Czy będzie to prawidłowe rozwiązanie i bezpieczne dla pracodawcy?

Odpowiedź: Wprowadzenie równoważnego systemu czasu pracy jest uzależnione od potrzeb pracodawcy. Decyzja o wprowadzeniu równoważnego systemu czasu pracy ma charakter elastyczny....

porady
prawo pracy
prawo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)