Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Odpowiedzialność pracownika

0
Podziel się:

Pytanie: Ponad pół roku temu jako handlowiec pomyliłem się - zamawiając inny typ urządzenia dla klienta. Oczywiście klient odmówił odbioru i sprzęt został na stanie w magazynie. Czy z tego tytułu...

Pytanie: Ponad pół roku temu jako handlowiec pomyliłem się - zamawiając inny typ urządzenia dla klienta. Oczywiście klient odmówił odbioru i sprzęt został na stanie w magazynie. Czy z tego tytułu pracodawca może mnie ukarać ? Jeżeli tak to w jaki sposób ? Czy może żądać zwrotu równowartości - mimo iż ten sprzęt znajduje się w magazynie ?

Odpowiedź: Zadane pytanie jest jednym z najczęściej zadawanych na naszych stronach. Z tego powodu została mu poświęcona porada, której celem jest dokładne omówienie...

porady
prawo pracy
prawo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)