Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Remont lokalu przeznaczonego na działalność

0
Podziel się:

Pytanie: Podpisaliśmy umowę najmu lokalu (umowa zawarta na 10 lat), który będzie przeznaczony na działalność gospodarczą. Obecnie przeprowadzamy w nim remont. Utworzony został przez architekta...

Pytanie: Podpisaliśmy umowę najmu lokalu (umowa zawarta na 10 lat), który będzie przeznaczony na działalność gospodarczą. Obecnie przeprowadzamy w nim remont. Utworzony został przez architekta projekt, w którym są wprowadzone takie zmiany, jak np.: stawianie ścianki działowej, wstawianie okna itp. Czy koszty ponoszone w poszczególnych miesiącach ujmować w książce przychodów i rozchodów, czy może koszty te będą podnosiły wartość środka trwałego? I czy w ogóle można ten lokal na koniec remontu nanieść jako środek trwały?

Odpowiedź: Wydatki poniesione przez podatnika w najętym przez niego lokalu dla celów prowadzonej działalności gospodarczej mogą być bądź bezpośrednio zaliczone do...

prawo podatkowe
porady
prawo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)