Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Najem - księgowanie wydatków zaliczkowych

0
Podziel się:

Pytanie: Pytanie dotyczy rozliczania najmu w oparciu o zasady ogólne. Nieruchomość była zakupiona na osobę prywatną i teraz jest wynajmowana. Kiedy powinienem księgować wydatki na zaliczki? Dość...

Pytanie: Pytanie dotyczy rozliczania najmu w oparciu o zasady ogólne. Nieruchomość była zakupiona na osobę prywatną i teraz jest wynajmowana. Kiedy powinienem księgować wydatki na zaliczki? Dość często jest tak, że sklep pobiera zaliczkę (np. na meble) w jednym miesiącu, a zamawiany towar dostarcza dopiero za miesiąc/dwa i wtedy następuje wpłata pozostałej części i wystawienie faktury. Jaki dokument jest wystarczający na potwierdzenie wpłaty zaliczki? Czy sam wydruk potwierdzenia z banku wystarczy?

Odpowiedź: Zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie podatku od towarów i usług (VAT) wpłata zaliczki na towar powoduje konieczność wystawienia przez sprzedawcę...

prawo podatkowe
porady
prawo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)