Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Zepsuty sprzęt AGD a uprawnienia gwarancyjne

0
Podziel się:

Pytanie: Zakupiłem ekspres do kawy jako osoba fizyczna. Ekspres popsuł mi się po 2 latach i 3 miesiącach. Popsuł się cały podzespół elektroniczny. Gwarancja była na 2 lata. W czasie gwarancji sprzęt...

Pytanie: Zakupiłem ekspres do kawy jako osoba fizyczna. Ekspres popsuł mi się po 2 latach i 3 miesiącach. Popsuł się cały podzespół elektroniczny. Gwarancja była na 2 lata. W czasie gwarancji sprzęt był 2 razy naprawiany (po 4 dni), ale były to inne usterki. Czy jest jakiś okres ochronny po gwarancji typu rękojmia i jak długo ona ewentualnie trwa?

Odpowiedź: Przede wszystkim należy oprzeć się w niniejszej sytuacji na uprawnieniach przysługujących Panu na podstawie umowy gwarancji. Otóż nie zawsze jest tak, że...

porady
prawo
prawo cywilne
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)