Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
porady
29.03.2007 00:00

Gwarancja a udowodnienie wady

Pytanie: Klient zakupił towar przez internet, podobno został zły dostarczony (część towaru), ale klient odmawia przesłania nam "złego" towaru. Jego warunki - sprzedający musi wysłać zgodny towar z...

Podziel się
Dodaj komentarz

Pytanie: Klient zakupił towar przez internet, podobno został zły dostarczony (część towaru), ale klient odmawia przesłania nam "złego" towaru. Jego warunki - sprzedający musi wysłać zgodny towar z zamówieniem, jednak nic nie pisze o zwrocie podobno uszkodzonego. Czy jeżeli klient nie chce zwrócić sprzedawcy części towaru zakupionego, czy ma prawo żądać uznania reklamacji? Jak można uznać reklamacje, nie widząc produktu?

Odpowiedź: Jeżeli część z całości przesłanego towaru ma wady, a umowa została zawarta (jak zakładamy) między przedsiębiorcą a konsumentem to znajdzie zastosowanie...

Tagi: porady, prawo, prawo cywilne
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz