Notowania

porady
29.03.2012 05:11

Barwy narodowe - użycie w reklamie

Pytanie: W przygotowywanej kampanii reklamowej chcielibyśmy użyć koloru biało - czerwonego na różnego rodzaju materiałach reklamowych. Kolory te stanowić by miały tło np. zadrukowanej ulotki lub...

Podziel się
Dodaj komentarz

Pytanie: W przygotowywanej kampanii reklamowej chcielibyśmy użyć koloru biało - czerwonego na różnego rodzaju materiałach reklamowych. Kolory te stanowić by miały tło np. zadrukowanej ulotki lub występować wyłącznie (bez nadruku) np. pudełko, w którym wysyłamy laureatowi akcji promocyjnej nagrodę. Ponadto w komunikacji chcielibyśmy się posługiwać zwrotem \\"biało-czerwoni\\". Czy w ramach kampanii reklamowej możemy posługiwać się zwrotem \\"biało-czerwoni\\" oraz używać na materiałach reklamowych tych kolorów (co sugeruje odniesienie do flagi państwowej)? Pytanie to jest postawione w kontekście art.16 ustawy o godle.....z 31.01.1980 r.

Odpowiedź: Zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 31 stycznia 1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiejorazo pieczęciach państwowych (2)(tekst pierwotny:...

Tagi: porady, prawo administracyjne, prawo
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz