Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Barwy narodowe - użycie w reklamie

0
Podziel się:

Pytanie: W przygotowywanej kampanii reklamowej chcielibyśmy użyć koloru biało - czerwonego na różnego rodzaju materiałach reklamowych. Kolory te stanowić by miały tło np. zadrukowanej ulotki lub...

Pytanie: W przygotowywanej kampanii reklamowej chcielibyśmy użyć koloru biało - czerwonego na różnego rodzaju materiałach reklamowych. Kolory te stanowić by miały tło np. zadrukowanej ulotki lub występować wyłącznie (bez nadruku) np. pudełko, w którym wysyłamy laureatowi akcji promocyjnej nagrodę. Ponadto w komunikacji chcielibyśmy się posługiwać zwrotem \\"biało-czerwoni\\". Czy w ramach kampanii reklamowej możemy posługiwać się zwrotem \\"biało-czerwoni\\" oraz używać na materiałach reklamowych tych kolorów (co sugeruje odniesienie do flagi państwowej)? Pytanie to jest postawione w kontekście art.16 ustawy o godle.....z 31.01.1980 r.

Odpowiedź: Zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 31 stycznia 1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiejorazo pieczęciach państwowych (2)(tekst pierwotny:...

porady
prawo administracyjne
prawo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)