Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

UOKiK: Canal Plus Cyfrowy wprowadzał klientów w błąd

0
Podziel się:

Chodzi o jedna z kampanii reklamowych. Na spółkę nałożono ponad 200 tys. zł kary.

UOKiK: Canal Plus Cyfrowy wprowadzał klientów w błąd
(Reporter)

Kampania reklamująca ofertę spółki Canal+ Cyfrowy wprowadzała konsumentów w błąd. Na spółkę nałożono ponad 200 tys. zł kary - poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Na zdjęciu prezes UOKiK Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel.

UOKiK ustalił, że kampania reklamowa wprowadzała w błąd, ponieważ z promocji nie mogli skorzystać konsumenci, który wykupili najtańszy pakiet kanałów telewizyjnych oferowanych przez spółkę.

W lutym 2011 roku Urząd wszczął przeciw Canal+ Cyfrowy postępowanie. Wątpliwości Prezes UOKiK wzbudziły telewizyjne spoty oraz ulotki dostępne w punktach dystrybucyjnych firmy. W materiałach informowano o akcji promocyjnej, w ramach której wszystkim obiecywano m.in. bezpłatny dostęp do kanałów Canal+ i HBO.

Za stosowanie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów UOKiK nałożył na przedsiębiorcę 235 tys. 266 zł kary. Decyzja nie jest prawomocna, przedsiębiorca może odwołać się do sądu.

Canal+ Cyfrowy zajmuje się m.in. odpłatnym udostępnianiem kanałów telewizyjnych.

Czytaj więcej w Money.pl
Milionowa kara dla PZU. Sąd podjął decyzję Sąd Apelacyjny skierował do ponownego rozpoznania sprawę kary w wysokości ok. 15 mln zł, nałożonej w 2009 r. przez UOKiK na PZU.
Ubezpieczeniowy gigant musi zapłacić miliony Poszło o zapisy w polisach na życie, a w szczególności o warunki ubezpieczenia na wypadek ciężkiej choroby.
Kary, nielegalne opłaty... Oto grzechy banków Prawie 300 zapisów z regulaminów stosowanych przez banki trafiło już do Rejestru Klauzul Niedozwolonych.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)