Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Reklama pomoże radcom

0
Podziel się:

Kancelarie prawne na billboardach i w telewizyjnych reklamówkach mogą być codziennością, jeśli samorząd prawny zmieni swój kodeks etyczny.

Reklama pomoże radcom

Kancelarie prawne na billboardach i w telewizyjnych reklamówkach mogą być codziennością, jeśli samorząd prawny zmieni swój kodeks etyczny. Zamierza to zrobić na najbliższym zjeździe - pisze "Rzeczpospolita".

Dziennik dotarł do do projektu nowego kodeksu etyki zawodowej, opracowywanego przez Krajową Radę Radców Prawnych. Nowe zasady zezwalają nie tylko na reklamowanie, promocję czy marketing usług, ale także na sponsorowanie imprez sportowych czy kulturalnych.

Kodeks nadal zakazywałby używania chwytów, które nadużywałyby zaufania klientów, a także naruszania kiru domowego, dawania nierzetelnych obietnic lub gwarancji,

Dozwolone byłoby: informowanie o sobie i swojej działalności zawodowej, a także o listach klientów, za ich zgodą. Ponadto - udział w rankingach, zgodnych z zasadami samorządu, a także sponsorowanie, na warunkach ustalonych przez samorząd.

_ Także na nowo ma zostać uregulowana sprawa wynagrodzenia radcy. Ma obejmować honorarium i wydatki. Wysokość honorarium powinna uwzględnić konieczny nakład pracy, miejsce świadczenia usług, stopień trudności sprawy, wymagania specjalizacji, wagę sprawy dla klienta. _

"Rzeczpospolita" podkreśla, że byłby to diametralny zwrot w działaniach korporacji.

Dotychczas bowiem reklama uznawana była przez nią za działanie nieetyczne. Dziennik dodaje, że dopuszczalności reklamy nie przewidują natomiast adwokaci.

reklama
wiadomości
prawo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)