Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
policja
09.09.2008 09:28

Policja wabi młodych billboardem

Rozpoczęła się kampania promocyjna, gdyż policji brakuje funkcjonariuszy.

Podziel się
Dodaj komentarz
(PAP/Przemysław Piatkowski)

Policja prowadzi kampanię promocyjną, która ma zachęcić młodzież do wstępowania w jej szeregi. Są już efekty: w Warszawie przyjęto ostatnio 170 osób, co tydzień podania składa nawet 50 chętnych.

_ Rzeczpospolita _ dodaje, że policji brakuje blisko pięć tysięcy funkcjonariuszy. Najwięcej w Warszawie oraz województwach zachodniopomorskim i dolnośląskim. Intensywna promocja konieczna jest jeszcze z innego powodu.

ZOBACZ TAKŻE:

Od przyszłego roku nie będzie już można odrabiać w policji służby wojskowej. A na tej zasadzie policyjne szeregi zasilają dziś około 2 tysiące osób.
Na policyjne informatory i plakaty można trafić w metrze i innych środkach miejskiej komunikacji, na uczelniach, w urzędach pracy i w ratuszach. Reklamy widać także na monitorach w supermarketach.

Rzecznik Komendy Stołecznej Policji Marcin Szyndler mówi _ Rzeczpospolitej _, że akcje promocyjne okazały się strzałem w dziesiątkę - niewiele kosztują, a już teraz przynoszą efekty.

Tagi: policja, wiadomości, IAR
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz