Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Zmiany w regulacjach dotyczących pracowników tymczasowych

0
Podziel się:

Dnia 24 stycznia 2010 roku wchodzi w życie ustawa z dnia 23 października 2009 r. o zmianie ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych. ...

Dnia 24 stycznia 2010 roku wchodzi w życie ustawa z dnia 23 października 2009 r. o zmianie ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych.

Nowelizacja wprowadza m. in. zmiany w zakresie wydawania świadectwa pracy pracownikom tymczasowym. Obecnie Agencja pracy tymczasowej w każdej sytuacji rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy ma obowiązek wystawić świadectwo pracy. Nowa regulacja przewiduje wydawanie świadectwa pracy dotyczącego łącznego, zakończonego okresu zatrudnienia w agencji, objętego kolejnymi umowami o pracę, nawiązanymi w okresie nie dłuższym niż 12 kolejnych miesięcy. Jeżeli jednakże umowa o prace została nawiązana przed upływem okresu kolejnych 12 miesięcy a stosunek pracy ulegnie rozwiązaniu lub wygaśnięciu po tym terminie to świadectwo pracy powinno zostać wydane po zakończeniu tego ostatniego stosunku pracy.

prawo
ważne terminy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)