Klauzule niedozwolone UOKiK - Usługi telekomunikacyjne
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
4360 |
2013-03-20 |
XVII AmC 5750/11 "Jeżeli zawieszenie Usług nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Abonenta, nie zwalnia to Abonenta z obowiązku zapłaty Opłat Abonamentowych za okres zawieszenia"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4359 |
2013-03-20 |
XVII AmC 5752/11 "Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody pośrednie oraz utracone przez Abonenta korzyści"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4260 |
2013-02-18 |
VI ACa 576/12 "Operator zastrzega sobie prawo do powierzenia wykonania umowy osobie trzeciej"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4247 |
2013-02-13 |
XVII AmC 3738/10 "[...] W przypadku niewykonania przez Abonenta obowiązku poinformowania o zmianach, uznaje się, iż wszelka korespondencja kierowana do Abonenta pod jego dotychczasowym oznaczeniem i adresem jest prawidłowo doręczona i wywołuje...
|
Usługi telekomunikacyjne |
4243 |
2013-02-13 |
XVII AmC 5743/11 "W przypadku rozwiązania Umowy lub zerwania Umowy Abonentowi nie przysługuje zwrot poniesionych opłat"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4215 |
2013-01-31 |
XVII AmC 229/08 § 12 ust 12 "O zmianie o której mowa w ust 2.10 i pkt 2.10.1 - 2.10.3 operator zobowiązany jest powiadomić abonenta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem podając przyczynę dokonywanych zmian, w formie ulotki lub informacji na...
|
Usługi telekomunikacyjne |
4214 |
2013-01-31 |
XVII AmC 229/08 § 2 ust 11 "Abonent jest uprawniony do rozwiązania umowy ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego w którym nastąpiła zmiana oferty programowej opisana w pkt 2.10.1-2.10.3, pod warunkiem doręczenia operatorowi oświadczenia w...
|
Usługi telekomunikacyjne |
4213 |
2013-01-31 |
XVII AmC 229/08 § 10 pkt 4 "Operator uprawniony jest do zmiany oferty programowej i/lub częstotliwości nadawanych programów telewizyjnych oraz zastrzega sobie prawo do zmiany systemu kodowania programów telewizyjnych lub programów Premium przy...
|
Usługi telekomunikacyjne |
4212 |
2013-01-31 |
XVII AmC 229/08 § 6 ust 10 "W przypadku, w którym abonent nie zgłosi operatorowi w trybie złożenia reklamacji braku rachunku za dany okres rozliczeniowy, wówczas za datę doręczenia rachunku uważa się ostatni dzień okresu rozliczeniowego"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4211 |
2013-01-31 |
XVII AmC 229/08 § 3 ust 4"Jeżeli przerwy w dostawie sygnału lub pogorszenie jakości sygnału udokumentowane przez uprawnione służby, są spowodowane awarią w sieci operatora i trwają dłużej niż następujące po sobie 48 godzin od daty zgłoszenia...
|
Usługi telekomunikacyjne |
4196 |
2013-01-22 |
XVII AmC 4998/11 "W przypadku nie poinformowania o zmianie adresu lub innych danych wszelka korespondencja, wysyłana przez Operatora, będzie uważana za skutecznie doręczoną"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4195 |
2013-01-22 |
XVII AmC 4996/11 "Reklamacje dotyczące przerw w działaniu sieci będą rozpatrywane w przypadku stwierdzenia przerw dłuższych niż 24 h"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4194 |
2013-01-22 |
XVII AmC 4995/11 "Operator nie ponosi odpowiedzialności prawnej za szkody poniesione przez Klienta w związku z korzystaniem z Usługi"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4193 |
2013-01-17 |
XVII AmC 1461/11 "Wszelkie spory wynikłe ze stosowania Umowy, Regulaminu oraz Cennika będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Operatora"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4192 |
2013-01-17 |
XVII AmC 1460/11 "Wszelkie koszty postępowania sądowego lub windykacyjnego obciążają Abonenta"
|
Usługi telekomunikacyjne |