Klauzule niedozwolone UOKiK - Usługi bankowe
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2665 |
2011-11-02 |
XVII AmC 1457/10 "Bank nie odpowiada za: (...) 2) opóźnienia wynikające z awarii systemów informatycznych, systemów zasilania, łączy telekomunikacyjnych, powstałe z przyczyn niezależnych od Banku, (...)"
|
Usługi bankowe |
2644 |
2011-10-19 |
XVII AmC 1449/10 "Za przekroczenie terminu realizacji zlecenia Posiadaczowi Rachunku przysługuje odszkodowanie w wysokości odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki."
|
Usługi bankowe |
2643 |
2011-10-19 |
XVII AmC 1449/10 "Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z użycia identyfikatorów oraz haseł do kanału dostępu przez osoby trzecie."
|
Usługi bankowe |
2642 |
2011-10-19 |
XVII AmC 1449/10 "Reklamacje związane z nieprawidłościami zgłaszane są przez Klienta w formie pisemnej w Oddziale prowadzącym rachunek nie później jednak niż 14 dni od dnia wystąpienia przyczyny reklamacji."
|
Usługi bankowe |
2641 |
2011-10-19 |
XVII AmC 1449/10 "Bank nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub nieprawidłowości, które mogą zaistnieć z przyczyn od Banku niezależnych."
|
Usługi bankowe |
2640 |
2011-10-19 |
XVII AmC 1125/09 "Bank nie odpowiada za wady transmisji danych zaistniałe z przyczyn niezależnych od Banku"
|
Usługi bankowe |
2598 |
2011-10-11 |
XVII AmC 712/10 "Bank może wypowiedzieć Umowę z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia i tylko z ważnych powodów, a w szczególności (...)"
|
Usługi bankowe |
2597 |
2011-10-11 |
XVII AmC 709/10 "Nie zgłoszenie przez Posiadacza depozytu pisemnego oświadczenia o odmowie przyjęcia proponowanych zmian (Załącznik nr 5 do Regulaminu) w terminie do 3 tygodni od daty wysłania przez Bank informacji o zmianie postanowień...
|
Usługi bankowe |
2596 |
2011-10-11 |
XVII AmC 708/10 "Bank zastrzega sobie prawo zmiany postanowień Regulaminu"
|
Usługi bankowe |
2595 |
2011-10-11 |
XVII AmC 707/10 "Za przekroczenie uzgodnionego z Bankiem terminu realizacji dyspozycji wyrażonej przez Posiadacza rachunku w formie pisemnej, Bank wypłaca odszkodowanie w wysokości odsetek, naliczanych wg stopy redyskonta weksli przyjmowanych...
|
Usługi bankowe |
2594 |
2011-10-11 |
XVII AmC 706/10 "Bank ma prawo do odmowy uruchomienia usług MR Bank online bez podania przyczyny"
|
Usługi bankowe |
2558 |
2011-09-21 |
XVII AmC 3344/10 "Za niedotrzymanie warunków udzielenia Kredytu uważa się w szczególności (...)"
|
Usługi bankowe |
2557 |
2011-09-21 |
XVII AmC 2059/09 "Pisma nieodebrane z powodu zmiany adresu bez powiadomienia Banku, będą traktowane jako doręczone posiadaczowi rachunku"
|
Usługi bankowe |
2556 |
2011-09-21 |
XVII AmC 759/10 "Bank w razie wystąpienia sytuacji awaryjnych zastrzega sobie prawo do zmiany procedur obsługi Klientów, w tym czasu dostępności systemu, czasu realizacji zleceń lub czasowego zawieszenia obsługi Klientów. Jeżeli awaria...
|
Usługi bankowe |
2555 |
2011-09-21 |
XVII AmC 758/10 "Bank odpowiada wyłącznie za rzeczywiste i udowodnione straty Klienta, spowodowane przez nieprawidłowe lub nieterminowe realizowanie przez Bank zleceń, złożonych za pośrednictwem UI, zgodnie z niniejszym Regulaminem."
|
Usługi bankowe |