Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer data wpisu postanowienie branża
2931 2012-03-01 XVII AmC 2933/10
"Reklamacje z tytułu dostrzeżonych wad lub usterek w wykonaniu umowy Klient może złożyć na piśmie w terminie 14 dni od daty zakończenia imprezy w miejscu zawarcia umowy lub w siedzibie organizatora imprezy podanej na Umowie...
Turystyka
2927 2012-03-01 XVII AmC 2959/10
"Sprawy sporne rozpatrywał będzie sąd wlaściwy dla siedziby Italia Travel Service Sp. z o.o."
Turystyka
2926 2012-03-01 XVII AmC 2958/10
"Udokumentowaną, pisemną reklamację należy przedstawić najpóźniej 7 dni od daty zakończenia imprezy"
Turystyka
2925 2012-03-01 XVII AmC 2957/10
"W przypadku rezygnacji Klienta, Biuro potrąca: - 20% całkowitej ceny imprezy jeżeli rezygnacja nastąpiła nie później niż 30 dni przed planowanym wyjazdem - 50% całościowych kosztów imprezy w przypadku złożenia rezygnacji w...
Turystyka
2922 2012-02-29 XVII AmC 3003/10
"Biuro z uwagi na poniesione koszty organizacji imprezy, zakupu świadczeń u kontrahentów, zastrzega sobie prawo dokonania potrąceń z wniesionych przez Uczestnika opłat według zasad: - w przypadku rezygnacji w terminie 40 lub...
Turystyka
2921 2012-02-29 XVII AmC 3002/10
"Reklamację pisemną należy złożyć pilotowi podczas trwania imprezy lub dostarczyć w terminie 7 dni od daty zakończenia imprezy do Biura, a Biuro winno udzielić odpowiedzi w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji"
Turystyka
2826 2012-02-22 XVII AmC 292/09
"Nie uważa się za wadę usługi niedopełnienie warunków umowy uczestnika lub osoby prawne i fizyczne nie pozostające w stosunku prawnym z usługodawcą albo wynikające z okoliczności, za które Biuro nie odpowiada (np. warunki...
Turystyka
2824 2012-02-22 XVII AmC 292/09
"Wysokość odszkodowania nie może przekraczać sumy, którą Uczestnik zapłacił za świadczenia w chwili podpisania umowy."
Turystyka
2823 2012-02-22 XVII AmC 292/09
"Uczestnik ma prawo złożyć w Biurze reklamację w razie nienależytego wykonania umowy, w terminie 14 dni od zakończenia imprezy z zastrzeżeniem pkt 16 d i 16 e"
Turystyka
2822 2012-02-22 XVII AmC 292/09
"Jeżeli Klient zrezygnuje z udziału w imprezie z przyczyn leżących po jego stronie, Biuro potrąca: a) w przypadku imprezy turystycznej - przy rezygnacji powyżej 35 dni przed rozpoczęciem imprezy - 10% ceny imprezy od osoby, -...
Turystyka
2821 2012-02-22 XVII AmC 292/09
"Biuro nie zwraca pieniędzy z tytułu niewykorzystanych przez Uczestnika świadczeń z jego winy (np. spóźnienie się na miejsce zbiórki, skrócenie pobytu, rezygnacja z części lub całości programu)"
Turystyka
2820 2012-02-22 XVII AmC 292/09
"Biuro zwraca całą wpłatę za udział w imprezie w wypadku (...) odstąpienia Uczestnika od umowy w przypadku wzrostu ceny imprezy o więcej niż 10 %"
Turystyka
2819 2012-02-22 XVII AmC 292/09
"Biuro zastrzega sobie jednak prawo do zmiany ceny w wyjątkowych przypadkach, takich jak: zmiany kursów walut przekraczające 5% taryf przewozowych, cen paliw, przepisów podatkowych itp. Nie później jednak niż 20 dni przed datą...
Turystyka
2818 2012-02-22 XVII AmC 3496/10
"Biuro zastrzega sobie prawo zmian terminów, tras lub odwołania imprezy / na skutek działania siły wyższej, decyzji władz państwowych, braku minimalnej ilości uczestników itp./, o czym w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem...
Turystyka
2817 2012-02-22 XVII AmC 2216/10
"Uczestnik winien zgłosić do Biura skargę na piśmie w ciągu 7 dni od daty zakończenia imprezy - w przeciwnym razie reklamacje mogą być nie rozpatrzone"
Turystyka
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
  • Adres publikacyjny: