Klauzule niedozwolone UOKiK z "stowarzyszenie Lexus" w treści
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
|
|
Opinia prawna na temat "stowarzyszenie Lexus" Nie szukaj dłużej informacji na temat "stowarzyszenie Lexus", zapytaj naszego prawnika, a otrzymasz wycenę Twojego problemu. Opinie prawne od 40 zł, profesjonalnie, błyskawicznie, anonimowo. |
|
1290 |
2007-12-20 |
Sygn. akt XVII Amc 115/07 "Ustala się jako miejscowo właściwy do rozstrzygnięcia ewentualnych sporów Sąd we Wrocławiu"
|
Turystyka |
1289 |
2007-12-20 |
Sygn. akt XVII Amc 147/07 "Organizator ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług w czasie imprezy turystycznej do wysokości rzeczywistej szkody poniesionej przez Klienta, jednak nie wyżej jak do wysokości dwukrotnej ceny...
|
Turystyka |
1281 |
2007-11-28 |
Sygn. akt XVII AmC 133/07 "Biuro podróży zastrzega sobie miesięczny okres rozpatrywania reklamacji. W uzasadnionych przypadkach okres ten może być wydłużony, o czym klient zostanie pisemnie powiadomiony"
|
Turystyka |
1280 |
2007-11-28 |
Sygn. akt XVII AmC 119/07 "Wszelkie spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy podlegają rozstrzygnięciu przez Sąd właściwy miejscowo dla organizatora turystyki"
|
Turystyka |
1319 |
2008-01-24 |
Sygn. akt XVII AmC 225/07 "Jeżeli wada nie została usunięta, po powrocie uwagi winny być wniesione pisemnie w oparciu o skargę złożoną u rezydenta nie później jednak niż w ciągu 7 dni od daty zakończenia imprezy"
|
Turystyka |
1318 |
2008-01-24 |
Sygn. akt XVII AmC 225/07 "Nie zgłoszone reklamacje w trakcie pobytu nie mogą być rozpatrywane po powrocie, z przyczyn oczywistych nie mogą podlegać weryfikacji"
|
Turystyka |
1317 |
2008-01-24 |
Sygn. akt XVII AmC 225/07 "Reklamację należy zgłosić w recepcji ośrodka, hotelu, u przedstawiciela organizatora lub rezydentowi w czasie pobytu"
|
Turystyka |
1301 |
2008-01-24 |
Sygn. akt XVII AmC 154/07 "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności w hotelach związane z brakiem klimatyzacji, wody lub prądu oraz konserwacją basenów i innych urządzeń"
|
Turystyka |
1300 |
2008-01-24 |
Sygn. akt XVII AmC 204/07 "Klient musi zostać poinformowany o ewentualnej zmianie ceny jak najszybciej, a najpóźniej na 20 dni przed datą wyjazdu"
|
Turystyka |
1299 |
2008-01-24 |
Sygn. akt XVII AmC 211/07 "Wszelkie spory wynikłe z realizacji umowy rozstrzygane będą przez sąd cywilny w Krakowie, bądź przez sąd miejsca wykonania umowy"
|
Turystyka |
1321 |
2008-02-11 |
Sygn. akt XVII AmC 197/07 "Wszelkie ewentualne spory mogące wyniknąć w związku z realizacją niniejszej umowy strony poddają właściwemu rzeczowo sądowi w Krakowie"
|
Turystyka |
1343 |
2008-02-22 |
Sygn. akt XVII AmC 140/07 "Organizator zastrzega sobie, że będzie rozpatrywał reklamacje o ile przedmiot reklamacji był na piśmie zgłoszony w trakcie realizacji umowy pilotowi grupy, a w razie jego braku w recepcji hotelu, ośrodka, kierownika obiektu...
|
Turystyka |
1338 |
2008-02-22 |
Sygn. akt XVII AmC 224/07 "W przypadku niewykonania lub nieodpowiedniego wykonania zrealizowania umowy przez biuro Atur, uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji, nie później niż w ciągu 14 dni od zakończenia imprezy"
|
Turystyka |
1359 |
2008-03-21 |
Sygn. akt XVII AmC 219/07 "Jeżeli klient rezygnuje z udziału w imprezie z przyczyn leżących po jego stronie biuro potrąca: - przy rezygnacji powyżej 35 dni przed rozpoczęciem imprezy 60 od osoby; - przy rezygnacji między 35, a 28 dniem - 25% ceny...
|
Turystyka |
1371 |
2008-04-07 |
Sygn. akt XVII AmC 137/07 "Organizator z uwagi na poniesione koszty ma prawo dokonania potrąceń z wniesionych przez klienta opłat według poniższych zasad: a) 50 PLN od osoby, jeżeli rezygnacja nastąpi w terminie dłuższym niż 40 dni przed datą...
|
Turystyka |