Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Klient ma zawsze prawo do bezpłatnej reklamacji

0
Podziel się:

Przedsiębiorcy często w sposób niezgodny z przepisami prawa ustalają zasady składania reklamacji.

Klient ma zawsze prawo do bezpłatnej reklamacji
(Matty Symons/Dreamstime.com)

Przedsiębiorcy często w sposób niezgodny z przepisami prawa ustalają zasady składania reklamacji- pisze _ Gazeta Prawna _.

Z raportu przygotowanego przez Urząd Konkurencji i Konsumentów wynika, że najczęstsze uchybienia to wyznaczenie zbyt krótkiego terminu na złożenie reklamacji oraz uzależnienie jej rozpatrzenia od uiszczenia dodatkowej opłaty. Inne działania przedsiębiorców, które mają zniechęcić klientów do składania reklamacji to: obowiązek zrobienia tego w obcym języku oraz uzależnienie jej przyjęcia od spełnienia przez konsumentów dodatkowych nadmiernie uciążliwych formalności. Zdaniem dziennika, takie działania przedsiębiorców sprawiają, że prawo klienta do złożenia reklamacji staje się fikcją.

ZOBACZ TAKŻE:

wiadomości
wiadmomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)